FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Remus
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 3 872

WTF! Kan inte kolla! Spoilers! Har inte klarat ut Assassins Creed Revelations ens! Inte ens öppnat fodralet...........

Liquidedust
Titel Frågvis
Registrerad 2007-08-21
Inlägg 37

Att rasa spoilers över ett spel som är över ett halvår gammalt blir lite fel liksom Remus.

Dreako
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-09-11
Inlägg 173

Ännu ett spel som tagit ett steg mot mer action. Han rider själv mot en hel armé och deras salva döda bara hans häst? WTF är det superman man får spela i nästa assasins creed?

4Life
Titel Veteran
Registrerad 2010-11-29
Inlägg 1 073

Jag kommer låta som en hater nu men jag tycker det ser för orealistiskt ut. Det var okej med korståg och riddare men att rida emot en hel armé med gevär och kanoner går inte riktigt hem för mig. Vår hjälte hade legat i slarvsylta på två sekunder om det hade funnits en liten gnutta realism.

xzeros
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-24
Inlägg 46

MMO4Life skrev:
Jag kommer låta som en hater nu men jag tycker det ser för orealistiskt ut. Det var okej med korståg och riddare men att rida emot en hel armé med gevär och kanoner går inte riktigt hem för mig. Vår hjälte hade legat i slarvsylta på två sekunder om det hade funnits en liten gnutta realism.

Har inte jätte koll, men vapnen som användes förr var inte så fruktansvärt effektiva och hade dålig pricksäkerhet. Det krävdes väl inte oerhört långa avstånd innan allt som räckte var några lager tyg innan kulorna bara studsade. Dessutom hänger han på sidan av hästen som får agera "horse-sheild"?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 412 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ