walter_iego skrev:
rudeboystig skrev:
laxan96 skrev:
För mycket DLC nu för tiden tycker jag. om det ska va dlc ska det va gratis. Det är fortfarande en produkt man köpt och då tycker jag sånt här ska ingå. Enligt min åsikt.
Nä, utvecklarna som sitter och slavar vidare på spelet efter release ska såklart göra det helt gratis.
Fallout NV borde också vara gratis, för jag köpte ju faktiskt Fallout 3.
New Vegas är ingen expansion, hur fick du ihop den ekvationen?
Inte enligt utvecklaren men enligt spelarna

Skillnaderna mellan Fallout 3 och New Vegas är ju kort sagt minimala, en hyfsad modd men inte mer (PC style) eller en bra DLC. Återanvända miljöer, grafik, karaktärer, enda skillnaden är ett fåtal nya vapen, quests och en ny "värld" aka allt som ryms i en DLC.
För att inte tala om att spelet har minst lika många buggar som sin föregångare, och att de delar ett antal emellan sig. Nå, som tur är så är jag inte så lättlurad att jag köper sådan uppenbar mjölkning, kanske man plockar upp "bugg of te eyear edition" när den går för 199kr, i bästa fall är spelet stabilt nog att klara utan problem vid det laget, även om jag tvivlar (se Fallout 3 goty).
Deprimerande att folk frivilligt st6ödjer en utveckling där du betalar fullpris för DLC, där stora delar av spelet rippas för att säljas dyrt senare etc. Kan inte tro att det är äkta gamers som är så vilseledda, skyller på casuals som sakta men säkert dödar spelmarknaden...