Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-05-29
Inlägg 194

Trollkarlarna bär ju tveklöst rätt typ av hatt iaf..

tavener
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-02
Inlägg 663

första var ju B men skoj ändå, så uppföljaren kan ju inte bli sämre :P

MachOne
Titel Storröjare
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 4 093

Ja ettan va sjukt buggigt och kändes mediokert i stort sätt överallt, men va ändå okej. Hoppas på att allt de dåliga i ettan är åtgärdat och att tvåan kommer bli grymt på alla sätt. Det behövs verkligen ett nytt spel av denna typ, de sista va väl Oblivion.

Titel Veteran
Registrerad 2007-06-19
Inlägg 865

något gammal video. längtar dock till spelet

morfin91
Titel Stammis
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 452

det bästa jag ser med detta i gemförelse med 1an är att gubbarna och fienderna inte känns som gif animationer xD

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 553

va nice påminner mig om tiden då jag spelade elder scroll V oblivion ser ut som ett givet köp, nog första ggn jag tkr så om ett rpg, men bara att se det här lilla delen så känns det faktiskt som detta skulle kunna blivit ett jävligt nice MMO

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

ettan var riktigt värdelöst i mitt tycke, men det ser väl okej ut i denna trailer.

Titel Noob
Registrerad 2007-11-17
Inlägg 16

Ettan var ganska stelt men hade sin charm, Mycket de kunde fixat. Idle animationer för hästarna, bättre styrförmåga när man red, och collision i strid. Multiplayer var skoj, men nackdelen var att man var tvungen att byta område jämt. Spelet kan bara göras bättre, personligen hoppas jag på 60 kvadratkilometer open world RPG Multiplayer med upp till 16 andra, det hade varit något det.

KoP
KoP
Titel Storröjare
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 559

Ettan hade onekligen sin charm. Så det blir nog ett köp av tvåan också. :) Hoppas dom får till mp momentet lite bättre denna gång.

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 133

Första spelet var så sjukt B att det var så sjukt bra. Samma sätt som Braindead är sån jäkla bra film.

Hoppas faktiskt på uppföljaren. Ska nog kika närmre på detta.

vurt
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 1 504

Filmerna där dom visar hur man använt fysikmotorn när man använder diverse spells äger.. Lite Force Unleashed över magi-striderna, nått man väntat på att få i ett rollspel :)

Tybalt
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064

Är det dimma i hela världen eller hade dem bara otur med vädret när de gjorde denna trailer?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 441 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter