Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Shimo
Titel Veteran
Registrerad 2005-06-10
Inlägg 934

*Väntar fortfarande på 2an till PC*

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732

Jag tycker inte att titeln på serien stämmer. Man lönnmördar ju knappt någon...! Nej, då föredrar jag Agent 47s äventyr när jag vill stilla min "lönnmördartörst"

båtsman
Titel Kändis
Registrerad 2007-05-08
Inlägg 5 008

Jag tror min besvikelse på AC-serien är att jag förväntar mig fel saker/för mycket. Det ger en falsk känsla av frihet när man kan ta sig runt i stort sett överallt, men när det verkligen kommer till val — som hur man vill döda någon etc — tar det stopp. Det handlar som Jozo säger inte alls om att lönnmörda, tyvärr!

Sen att de våldtog allt vad story heter i slutet av tvåan gör inte saken mycket bättre.

Zarsky
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-21
Inlägg 206

Shimo skrev:

Samma här. :/

MasterKJK
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-04-27
Inlägg 297

Zarsky skrev:
Shimo skrev:

Samma, Samma här :(

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jozo skrev:
Jag tycker inte att titeln på serien stämmer. Man lönnmördar ju knappt någon...! Nej, då föredrar jag Agent 47s äventyr när jag vill stilla min "lönnmördartörst"
lönnmördare är inte den korrekta översättningen för assassin, utan lejd mördare är en mer korrekt översättning.

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 664

MasterKJK skrev:
Zarsky skrev:
Shimo skrev:

Samma, Samma här :(
Samma, Samma,Samma här:)

Titel Intresserad
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 84

Hmm, att fortsättningen skulle utspela sig i Rom var kanske ingen överraskning.
Gillade båda spelen, men dom har några irriterande brister (som att man inte får utföra uppdragen lite mer som man vill). Tvåan var absolut ett lyft mot första..så tredje kanske blir perfekt? =)

lordsinner
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 621

frågan om det är värt att köpa den till PC vid release el vänta några månader tills priset sjunker...

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 489

lordsinner skrev:
frågan om det är värt att köpa den till PC vid release el vänta några månader tills priset sjunker...

Well, personligen brukar jag inte ha några problem med att vänta ett tag extra innan jag inhandlar spel. Beror väl på hur pass tålmodig du är. :)

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 664

Sebastian Lind skrev:
lordsinner skrev:

Well, personligen brukar jag inte ha några problem med att vänta ett tag extra innan jag inhandlar spel. Beror väl på hur pass tålmodig du är. :)
Nej för fan det går inte när man väntat i ÅR ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 441 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter