FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 785

Ok, nu blev jag ännu mer sugen. Ser riktigt jäkla grymt ut!

Johan3043
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 212

Gud vad jag längtar <3

Killbom
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-05-29
Inlägg 195

Riktigt maffigt. Imponerad av delen om AI

McNord
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-23
Inlägg 209

Motorn ser rätt gammal ut, någon som vet hur gammal?
Edit: Hittade det själv nu, 2007.

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553

Bajonet i skrevet vid 2:22 höhö ..ouch!!

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

Texturerna ser inte särskilt bra ut. Men det är inte det som gör Assassin's Creed. Hoppas nu bara de gör en bra port till PC-versionen.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 785

McNord skrev:

Jäkligt fräsch för att vara så gammal :) Fast den har nog blivit uppgraderad ett antal gånger. Versionen som de kallar Anvil next är nog rejält mycket nyare än 2007.

chopper
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 199

Ser fram emot detta släpp i höst Men jag sitter på PC så en bra portning skulle sitta fint:) O lite kul o se sig själv som ung i Connor
... SAS trained for war... Då var man grym he he
Fast ibland är connor lite för bra..

Preath
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 729

Ser riktigt fränt ut. =)

Johan3043
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 212

McNord skrev:

Detta är dock "Anvil next". Alltså en uppgraderad version av den gamla Anvil motorn. Det är som tex CryEngine 2 och CryEngine 3. Så ja, man kan säga att motorn är från 2007 men den är mkt omgjord och väldigt många nya features. En tex är att istället för 100 tals personer så kan de nu ha 1000 tals personer på skärmen samtidigt.

sgt_lol
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 808

över 2000 soldater på 1 skärm... damn kommer bli mycket slakta från min sida :D

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 462

Ser inte så himla bra ut måste jag säga. man ser här o där sjukt dåliga texturer

Digu21
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 408

Fast hade dem haft ultra mega texturer och 3d modeller = mindre personer på skärmen och mindre städer. +att man knappt ser det heller. Eller så visades allt på Xbox...

Serkish
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-03
Inlägg 258

Ser riktigt saftigt ut! Känns som en ny AC och inte samma sak som andra. Denna har de jobbat på ser man! :) Men jag saknar ändå hus byggandet och borg byggande! Som de hade tidigare.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-18
Inlägg 0

ok... har inte varit så värst intresserad av AC förut, Testade alla spelen men slutade spela då grafiken främst kändes som ett ps2 spel (imo) och handlingen va väl inte så jätte mycket min stil då kors tågen och medeltiden overall inte är något för mig riktigt.

Dock efter jag tittat på d här så kommer jag LUGNT köpa d här liret, Grafiken (På havet framförallt) va ju INSANE snyggt.
Sätt en annan film från det på Y-tube där dom visade mycket mera och det såg helt underbart ut.

Hoppas dom har en egen "mode" där man bara får kriga på havet :D, isf så ses vi online (pc) alla pirater :D

Ialf.... grafiken såg underbar ut nu och handlingen tilltalar mig mycket mera än medeltiden, (älskade filmen patrioten).
Så det här blir ett LUUUUUGNT köp för mig helt klart

10/10

Valpnos
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 132

Red_Eyez_Gr3mlin skrev:
ok... har inte varit så värst intresserad av AC förut, Testade alla spelen men slutade spela då grafiken främst kändes som ett ps2 spel (imo) och handlingen va väll inte så jätte mycket min stil då kors tågen och medeltiden overall inte är något för mig riktigt.

Dock efter jag tittat på d här så kommer jag LUGNT köpa d här liret, Grafiken (På havet framförallt) va ju INSANE snyggt.
Sätt en annan film från det på Y-tube där dom visade mycket mera och det såg heeeeelt underbart ut.

Hoppas dom har en egen "mode" där man bara får kriga på havet :D, isf så ses vi online (pc) alla pirater :D

Ialf.... grafiken såg underbar ut nu och handlingen tilltalar mig mycket mera än medeltiden, (älskade filmen patrioten).

10/10

Det finns en redigera-knapp av en anledning.

Sviskon
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-27
Inlägg 231

Bara jag som tycker det ser ut som skit?...
Hade det varit indie så kan jag förstrå.

Men men, när dom inte kan fixa och trixa med att t.ex. minska fov ner till 50-60 och andra skräpknep konsolutvecklare brukar syssla med i FPS spel så blir det väl så här antar jag..

Nya konsoler skulle behövts vara släppta 2010 senast.

borotroth
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-22
Inlägg 116

Red_Eyez_Gr3mlin skrev:
ok... har inte varit så värst intresserad av AC förut, Testade alla spelen men slutade spela då grafiken främst kändes som ett ps2 spel (imo) och handlingen va väl inte så jätte mycket min stil då kors tågen och medeltiden overall inte är något för mig riktigt.

Sätt en annan film från det på Y-tube där dom visade mycket mera och det såg helt underbart ut.

10/10

Du vet att bara första AC var i medeltiden va? ;)

Blomman1337
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-08
Inlägg 156

Såg riktigt trevligt ut trots "konsoltexturer", tänkte på "Predator" när man kan hoppa och gömma sig i träden. :)

jimsam100234
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-12-28
Inlägg 221

Me gusta

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553

Ztreek skrev:
Ser inte så himla bra ut måste jag säga. man ser här o där sjukt dåliga texturer

Sandbox, sjukt bra animationer, 2000!!! pers på skärmen... do i need to continue?

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 462

B-B-B-Banänäbrääken skrev:
Ztreek skrev:

Sandbox, sjukt bra animationer, 2000!!! pers på skärmen... do i need to continue?

Och? Filmen var pre-rendered i motorn, inte riktig gameplay.

Du ska se när spelet kommer ut att spelet kommer se sämre ut och animationerna kommer vara sämre

Valpnos
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 132

Ztreek skrev:
Ztreek skrev:

Du ska se när spelet kommer ut att spelet kommer se sämre ut och animationerna kommer vara sämre

Va? Ljuger dom i promo trailers?!

jonis
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 135

Riktigt häftigt, det blir bra det här!

Renidan
Titel Noob
Registrerad 2011-07-29
Inlägg 3

Ztreek skrev:
Ztreek skrev:

Haha, vilken lirare. Om du vore lite mer klipsk så hade du kanske kollat in gameplay videos också, då kan du också se att allt ser exakt lika bra ut som i denna videon, eftersom den här videon är skapat på ren gameplay. Kolla på lite mer videos innan du anklagar något för att vara pre-rendered tack.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 422 medlemmar online. 26 foruminlägg har postats idag.

FZ