FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 377

"On this day we shall act as one...AND WE SHALL BE IGNORED NOOOO MOOOOOORE!!!!..... Defenders of the Helgast dream... NOW IS OUR TIIIIIME"

och alla hurrar och viftar med flaggor ha ha fy fan mera krigshets coming our way :D

Annars så höll faktiskt VIsari lika bra klass på sitt tal i tvåan. Det kunde jag nästa recitera alltihop där ett tag :D

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 045
fanboyen
Titel Veteran
Registrerad 2009-10-04
Inlägg 701

Kan man köpa ettan separat på Playstation Store? Jag har redan 2 & 3 nämligen...

Margy
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-21
Inlägg 970

fanboyen skrev:
Kan man köpa ettan separat på Playstation Store? Jag har redan 2 & 3 nämligen...

Ja. :)

Mer info: http://blog.eu.playstation.com/2012/09/06/killzone-trilogy-coming-soon-to-playstation-3/

ohem
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 719

ooooh HD-version av 1a spelet? I say YES!

Zarsky
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-21
Inlägg 167

Haha, borde börja handla lite.....Ico collection, ratchet & clanck collection, Journey collection, MGS collection och nu...Killzone!
Nice....

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 438

Äntligen kan man spela 1:an, tjohej!

M_R_X5432
Titel Frågvis
Registrerad 2010-08-20
Inlägg 48

SWEET! killzone har en dom häftigaste storys jag har kört längtar efter att få köra alla igen :D

ohem
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 719

Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 438

ohem skrev:
Antingen ogillar någon Killzone-serien starkt eller så trollar denne bara 'cause he can.

Vem?

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 921

walter_iego skrev:
ohem skrev:

Vem?

Den som ogillar vartenda inlägg...

Ettan lär det nog bli ett köp av på PSN =)

Mjauv
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-25
Inlägg 1 086

Brian Cox är en av världens bästa röstskådespelare. Innan jag fick mitt PS3 (ca 4-5 månader sedan nu tror jag) så var jag helt hänförd av CGI-sekvenserna från Killzone med Visaris tal. Rätt fascinerande egentligen; handlingen är superklyschig om man tänker på det (en rymdsaga där du slåss mot en hybrid av Nazityskland och Nordkorea) och gameplaymässigt så är det en rälsupplevelse så det sjunger om det (vilket jag hatar rent generellt) men ändå så är det så jävla bra. Fascinerande som sagt. Sedan ska det väl dock nämnas att lika bra som Cox är, lika dålig är Charles Everett som röstskådis (det är han som gör Rico). Maken till generiskt machogrymtande har jag inte hört sedan jag kollade på en Stallone-rulle.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 438

Jozo skrev:
walter_iego skrev:
ohem skrev:

Vem?

Den som ogillar vartenda inlägg...

Ettan lär det nog bli ett köp av på PSN =)

Måste vara en Helghast.

Neatherblade
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 495

Måste ta och köra igenom alla igen :)

Kiriakis
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-20
Inlägg 348
Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 440 medlemmar online. 59 foruminlägg har postats idag.

FZ