Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
People forgot ham!
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 1 807
Wtftruck skrev:
People forgot ham!

Haha, tänkte samma sak!
Annars är "Where is Bruce Wayne?" den klara favoriten.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732
Hoppas att Rocksteady får all tid de behöver för att putsa till spelet så att det blir minst lika bra som ettan!
Titel Veteran
Registrerad 2003-07-24
Inlägg 1 176
Hoppas på mindre linjäritet och hålla-handen-design.
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-22
Inlägg 983
Jozo skrev:
Hoppas att Rocksteady får all tid de behöver för att putsa till spelet så att det blir minst lika bra som ettan!
Jag med!
"Where is Bruce Wayne" lät mest intressant av dessa domäner, men titeln "Batman: Arkham City" skulle passa otroligt bra som titel till spelet!
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 205
Kaleid skrev:
Du menar så det blir spelbart även för mig. Batman: Arkham Asylum var det tråkigaste spelt på länge som jag provat. Fick ont i fingrarna av alla knapptryckningar på min PC-gamepad. Fast PC grafiken var helt underbar och ljudet gött.
Men smaken är som baken och jag tillhör de barnsliga som älskar Sandbox.
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-17
Inlägg 1 496
Arkham City listas två gånger. Slump?
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 603
BGCAA2
Titel Veteran
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 1 066
svendolph skrev:
Kaleid skrev:
Du menar så det blir spelbart även för mig. Batman: Arkham Asylum var det tråkigaste spelt på länge som jag provat. Fick ont i fingrarna av alla knapptryckningar på min PC-gamepad. Fast PC grafiken var helt underbar och ljudet gött.
Men smaken är som baken och jag tillhör de barnsliga som älskar Sandbox.
Jag brukar ha samma problem med en del spel (fighting-spel med sina "tumvrickar-moves"? Inte en chans...) men Batman störde mig inte alls, du skulle kanske spelat med mus+tangentbord istället?