Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
zhrooms
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 942

Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?

800D | R2E | i7 920 4.0GHz | Dominator 6GB | GTX580 SLI | Seagate 6TB | X-Fi Titanium | Corsair HX1000W
http://www.zhrooms.com/
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 376

zhrooms skrev:
Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?

Kör man på Realism så är det drygt. Har hänt flera gånger för mig. Fast du har rätt. Kommer patchar varje dag. Men det är nog till buggar och motorn.

:up:

Titel Stammis
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 559

Wow, dem kommer verkligen inte att fixa 1:an någongång mer igen :(

Javas
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 398

Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/

Game long and prosper
stormense
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 154

Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.

dmon skrev:
1. Markera xbox 360 versionen 2. copy 3. paste 4. rename pc
Titel Stammis
Registrerad 2005-03-08
Inlägg 452

Stasis - äntligen!

KatOne
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 686

zhrooms skrev:

Inte Valves fel att dom patchar långt, långt mer ofta en den genomsnittlige spelutvecklaren. Och det låg ju som bekant lite research bakom just den här patchen, vilket är nytt i sig. Men men.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 223

Mja, så länge de fixar fel i koden gratis så är jag glad.

Titel Stammis
Registrerad 2009-05-28
Inlägg 358

Javas skrev:
Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/

Fortfarande gott om spelare i mitt tycke. Börjar dock själv att spela det allt mindre, de e helt enkelt för enformigt o spela allt för ofta numera. Dom gångerna jag spelar är det främst med kompisar o då är de Riktigt roligt, men liksom mot random folk blir det ofta ganska sömnigt.

Bra patch iaf!

Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 249

svendolph skrev:
Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.

Jag är 38 och spelar med folk mellan 30-45 i detta spelet. Vi tröttnar inte iheller - dock är det lite tröttsamt att se kommentarer i din stil ;)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 272 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter