Titel Veteran
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 1 003
Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 691
zhrooms skrev:
Hm, är det bara jag eller är det inte speciellt med denna patch? Varför skriva om denna? Med tanke på att det kommer en ny patch till LF4D2 varannan dag?
Kör man på Realism så är det drygt. Har hänt flera gånger för mig. Fast du har rätt. Kommer patchar varje dag. Men det är nog till buggar och motorn.
Titel Veteran
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 601
Wow, dem kommer verkligen inte att fixa 1:an någongång mer igen
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551
Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 205
Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.
Titel Stammis
Registrerad 2005-03-08
Inlägg 453
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 806
zhrooms skrev:
Inte Valves fel att dom patchar långt, långt mer ofta en den genomsnittlige spelutvecklaren. Och det låg ju som bekant lite research bakom just den här patchen, vilket är nytt i sig. Men men.
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064
Mja, så länge de fixar fel i koden gratis så är jag glad.
Titel Stammis
Registrerad 2009-05-28
Inlägg 359
Javas skrev:
Bra att dom fixar de här sakerna, men lite väl för sent. Tror inte folk kommer återvända till L4D2..synd, verkligen ett roligt spel...men ingen spelar nu :/
Fortfarande gott om spelare i mitt tycke. Börjar dock själv att spela det allt mindre, de e helt enkelt för enformigt o spela allt för ofta numera. Dom gångerna jag spelar är det främst med kompisar o då är de Riktigt roligt, men liksom mot random folk blir det ofta ganska sömnigt.
Bra patch iaf!
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473
svendolph skrev:
Jo, massa barn 9-12 spelar spelet eftersom de inte tröttnar på att skjuta zombiez.
Jag är 38 och spelar med folk mellan 30-45 i detta spelet. Vi tröttnar inte iheller - dock är det lite tröttsamt att se kommentarer i din stil