FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
jlarss
Titel Stammis
Registrerad 2007-02-08
Inlägg 360

Varför känner jag mig som den enda personen i denna värld som faktiskt tror att det här spelet kommer att bli schysst?

Cliffie
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-04-12
Inlägg 187

jlarss skrev:
Varför känner jag mig som den enda personen i denna värld som faktiskt tror att det här spelet kommer att bli schysst?

Du är inte ensam! Jag ser faktiskt fram emot det. Folk ska alltid hetsa upp sig så fruktansvärt på internet när det är något de inte gillar. Sure, de har ändrat Dantes look rätt ordentligt men om man ger det en chans så kanske man inser att en origin story för Dante då han är väldigt ung kanske är riktigt coolt. Ut över det så ser combat riktigt awesome ut.

Vad gäller Vergil så ska det bli riktigt roligt att se hur han ser ut då även han antagligen kommer vara i 20 års åldern. Jag tror det här kan bli riktigt najs!

Harpa
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442

Jag älskade världarna i Ninja Theorys tidigare spel, så jag har verkligen inte gett upp på titeln :) De jag känner som testat det tycker faktiskt det är riktigt schysst.

Xepheros
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-27
Inlägg 176

Kan mycket väl bli ett bra spel. Svårt att tro att det blir mer långtråkigt än fyran iaf. Har vi tur så är det i samma klass som 3an, om inte bättre.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 401 medlemmar online. 25 foruminlägg har postats idag.

FZ