VR-liret I Expect You to Die har fått en förväntad lanseringstrailer

Robot
VR-liret I Expect You to Die har fått en förväntad lanseringstrailer
Medlem
VR-liret I Expect You to Die har fått en förväntad lanseringstrailer

"Epexct"


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det vore fint med en trailer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Seraium:

Det vore fint med en trailer.

Dagens curlade ungdom.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Det vore fint med en trailer.

Dagens curlade ungdom.

JAG TRYCKTE BORT DEN! OK?! Ni kan väl googla som folk?

(Förlåt.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Nyktert, glutenfritt och veganskt? *triggered*

Medlem

Säkert jättekul, men också ytterligare en grafiskt väldigt enkel "upplevelse". Bortsett från redan befintliga spel som lägger till VR verkar det som om det kommer att dröja rätt länge innan vi ser "riktiga" VR-spel.

Med tanke på den ändå rätt begränsade marknaden får man hoppas PSVR blir en riktig hit om vi ska se lite högre budget på titlarna. Annars får man nog fortsätta hoppas på GTAV VR update & liknande i första hand.

Helt plötsligt blev jag oväntat sugen på Wii Sport...

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Säkert jättekul, men också ytterligare en grafiskt väldigt enkel "upplevelse". Bortsett från redan befintliga spel som lägger till VR verkar det som om det kommer att dröja rätt länge innan vi ser "riktiga" VR-spel.

Med tanke på den ändå rätt begränsade marknaden får man hoppas PSVR blir en riktig hit om vi ska se lite högre budget på titlarna. Annars får man nog fortsätta hoppas på GTAV VR update & liknande i första hand.

Helt plötsligt blev jag oväntat sugen på Wii Sport...

Är det inget "riktigt" spel om det inte ser ut som BF1?

Medlem

Inget vive stöd

1
Skriv svar