the wookiee skrev:
Det är klart att alla kräver en massa saker, en massa olika saker. En del har vettiga åsikter. Du ska inte tro att Relic lyssnar på varenda röst, nej nej. De har en klar uppfattning om hur just deras spel ska vara balanserat, och det är dom som bestämmer.
Du har säkert rätt, balans har dock aldrig stört mig (alla krav på balans dock) eftersom jag enbart spelar single player förutom några enstaka matcher mot polarna i LAN.
Avskyr när man precis har lärt sig vad alla enheter kostar och kan och så ändras det helt plötsligt och onödigt (från min sp-synvinkel).
Jag minns med fasa forumtiden hos Infinite Interactive där dom i princip lät dom mest högljudda medlemmarna diktera framtiden för Warlords battlecry...
Vilket fick som resultat att alla yrken UTOM warrior (som var det överlägset bästa yrket) försämrades, medans warriors förbättrades ytterligare.
Vilket har fått som resultat att spelarna måste köra med överenskommelser om att inte spela på vissa sätt INNAN matchen sätter igång, för vill man så krossar man alla andra ras/yrkeskombos på Wbc med en warrior...
Men Relic är ju inte Infinite Interactive å andra sidan.