Titel Stammis
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 303
Väldigt tuff trailer faktiskt 
Oerhört filmisk.
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-01-05
Inlägg 185
Titel Frågvis
Registrerad 2007-02-21
Inlägg 32
WoW... hmm, kanske kan bli något!
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-02
Inlägg 331
Ser mycket vackert ut...älskade originalet pga borttagningen av bas-system/resurs-hantering, gillade systemet med poäng... Undrar bara, kommer det bara finnas en rysk kampanj? I filmen fick vi ju se col.saywer, och han var väl amerikan?
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-05
Inlägg 489
Ja ....Får bara säga det, en otroligt bra trailer, tror faktiskt att det är top 3 detta året.(än så länge iaf)
Redigerat 2009-03-06 15:33 av Vonyx
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
knight8718 skrev:
Ser mycket vackert ut...älskade originalet pga borttagningen av bas-system/resurs-hantering, gillade systemet med poäng... Undrar bara, kommer det bara finnas en rysk kampanj? I filmen fick vi ju se col.saywer, och han var väl amerikan?
http://www.massgate.net/read.php?182,390068
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-20
Inlägg 460
knight8718 skrev:
Soviet Assault är en add-on till original Wic, så de nya uppdragen är instoppade bland de amerikanska uppdragen från Wic.
Titel Kändis
Registrerad 2003-07-25
Inlägg 6 912
Hmm, fränt. Dom borde fundera på att göra en filmatisering.
.
"Den som inte intresserar sig för politik, riskerar själv att bli styrd av dårar"
Redigerat 2009-03-06 15:55 av Fargo
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Ja de borde verkligen göra en film storyn är det bästa jag har spelat!
Titel Storröjare
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 3 387
Hoppas att det här fungerar väl med Geforce 88xx-serie vilket inte WiC verkar göra för en hel del då det kraschar konstant.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 462
Jäklar vilken trailer! Massive vet verkligen hur man gör köparen sugen 
Frågan för mig är dock vad jag ska köpa först: Det här eller Empire: Total war...
PSN - Jozo90
Titel Spelar på easy
Registrerad 2008-05-15
Inlägg 223
Jozo skrev:
Frågan för mig är dock vad jag ska köpa först: Det här eller Empire: Total war...
En expansion eller ett helt nytt spel? Jag kan uppenbarligen inte svara för Soviet Assault än, men Empire: Total War bör köpas av alla.
Titel Veteran
Registrerad 2008-03-08
Inlägg 1 079
Fargo skrev:
Hmm, fränt. Dom borde fundera på att göra en filmatisering.

.
ja eller hur? det här skulle lätt vara en filmtrailer.
Trying is the first step towards failing
Titel LAN-ätare
Registrerad 2008-11-16
Inlägg 73
Kommer det att finnas något sätt att köpa SA utan WiC? har ju redan WiC sen ett halvår tillbaka..
Titel Kändis
Registrerad 2006-03-19
Inlägg 5 282
Jadå. Det är ju som sagt en expansion. Lär väl säljas genom digitala nerladdningstjänster också.
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-12-15
Inlägg 10 200
Väldigt bra trailer från Massive. Som vanligt.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Titel Intresserad
Registrerad 2006-09-13
Inlägg 89
Riktigt skön video, bra jobbat Massive!
Kan rekommendera boken "Propaganda" som finns på akademibokhandelns bokrea (kanske finns i fler bokhandlar också).
Det är iaf en bok proppfull av sovjetiska propagandafoton med tillhörande kommentarer. Jag tycker den var riktigt bra!
Titel Frågvis
Registrerad 2009-03-06
Inlägg 12
Vackert!
Det är så att man blir tårögd, Made in Sweden o allt menar jag.
Men vafasen!? Är Capt.Bannon tillbaka? dog inte han av en atombomb mellan ögonen eller har jag fel för mig?
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-03
Inlägg 660
Jävlar vilken grym trailer! 
Grymt att dom har med ryska Lun-Class ekranoplan (aka Caspian Sea Monster), flygplan som är gjorda för att åka ett par meter över vattenytan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caspian_Sea_Monster
Redigerat 2009-03-06 21:06 av FL3JM
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 462
Wilson skrev:
Vackert!
Det är så att man blir tårögd, Made in Sweden o allt menar jag.
Men vafasen!? Är Capt.Bannon tillbaka? dog inte han av en atombomb mellan ögonen eller har jag fel för mig?
Expansionen handlar om när Sovjet börjar sin invasion av Europa, så han har inte dött än...
PSN - Jozo90
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 548
Det här blir ett köp för att det dels är ett grymt spel men också för att man vill stödja svenska spelindustrin.
Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408
Oerhört emotionell trailer, vacker, filmisk och bara helt underbar. Massive kan sin sak!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-04
Inlägg 149
Skön film, men många av klippen är från första WiC...
Titel Kändis
Registrerad 2006-03-19
Inlägg 5 282
Tänkte på det också. Kampanjen utspelar väl sig dock parallelt med den första så det kanske kommer lite inslag från den då och då.
Titel LAN-ätare
Registrerad 2008-11-16
Inlägg 73
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-20
Inlägg 796
Jag förstår inte att jag är så extremt såld på filmmusik som detta. Man får ju tårar i ögonen av att det är så vackert.
MEN grafiken är inte direkt uppdaterad. Det finns många spel som har mycket mer (exempelvis) detaljerade ansikten. Rörelserna var däremot riktigt fina.
Jag hatar dina åsikter, men är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem.
Redigerat 2009-03-07 12:22 av Deathwisher
Titel Nykomling
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 5
Tack för de snälla orden!
Det nya innehållet (Soviet Assault) är en mini-expansion som lägger till en Sovjetisk story mitt i den vanliga kampanjen. Så du spelar ömsom från USAs perspektiv och ömsom från Sovjets dito.
Fokuset ligger på att berätta en rysk story, så det är ingen ny faktion eller enheter.
Folk som gillade single player i originalet kan köpa det nya online och spela om kampanjen (vi har gjort en ny svårighetsgrad, och alla banorna har blivit polerade).
Folk som helt missade spelet första gången bör satsa på "World in Conflict: Complete" som är ett bundle med originalet och Soviet Assault.
Folk som skiter fullständigt i single player kan se fram emot en fet update med två nya kartor och alla nya features och fixar. Som bland annat tar bort Securom (ingen DRM alls har vi).
Ok, sorry för sälj-snacket. Ville förtydliga lite om vad som erbjuds.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 462
Trevligt att veta Soundboy!
Så man kan alltså inte köpa expansionen fritt i affär?
PSN - Jozo90
Titel Kändis
Registrerad 2006-03-19
Inlägg 5 282
Soundboy skrev:
Som bland annat tar bort Securom (ingen DRM alls har vi).
Trevligt! Kudos till Massive!
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Soviet Assault finns nu att boka hos Webhallen för 199 riksdaler.