Titel Frågvis
Registrerad 2011-08-26
Inlägg 32
Miljön ser ju ut som en kuliss 
Jag vill ha ett nytt Rallisport Challenge!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-07-31
Inlägg 264
Varför insisterar man på att enbart visa upp i rear view på racing spel för? För sjutton gubbar, jag vill ha first person view!
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 2 125
+1 på morganrone93!
Mer first person, "Real view"!
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162
Snyggaste rallyspelet? Ja det är ju subjektivt. Personligen är jag mer intresserad av bilarnas köregenskaper. Bilfysiken.
Här är en Dirt3-film så man kan jämföra med artikeln:
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162
coolhwip skrev:
Miljön ser ju ut som en kuliss

...
Ja miljön var inte imponerande.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546
Skulle gärna vela sett hur det ser ut på PS vita.
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-07
Inlägg 661
Ska det vara så svårt att göra ett rallyspel som är både snyggt och har bra fysik i bilarna? Det verkar vara antingen eller i varenda titel. Och detta var ju bara snygga bilar, vad gör det för körkänslan? NADA.
Titel Stammis
Registrerad 2006-04-21
Inlägg 376
Titel Nykomling
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 3
Såg verkligen inte bra ut, bilens fysik verkar ju vara hämtad ifrån tidigt 90-tal
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 2 012
Tråkiga miljöer och en bil som verkar rätt plastig.
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-21
Inlägg 1 220
Fanns bättre och även snyggare rallyspel 2006, om inte tidigare.. waow.
Titel Stammis
Registrerad 2007-01-15
Inlägg 449
Såg inte bra ut.
Stelt och tråkigt, samt generisk grafik.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-22
Inlägg 143
Vackert, ptja, det duger. Men ett spel ska inte bara vara vackert. Det måste vara kul också.
Med största säkerhet så är Richard Burns Rally fortfarande kungen på rallyspelstronen efter att detta släppts...
Titel Stammis
Registrerad 2007-08-23
Inlägg 405
Ingen som helst uppvisning av eventuell skademodell heller - riktigt trist och intetsägande trailer. Ljudet var dock rätt okej - avgassmällarna exempelvis lät förvånansvärt karakteristiska.
Titel Nykomling
Registrerad 2011-09-02
Inlägg 3
Dumlen skrev:
Tråkiga miljöer och en bil som verkar rätt plastig.
Då blir du nog förvånad när jag skriver att inga paneler på sportbilar är gjorda av metall, utan snarare plast. (Generellt.)
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 193
Morganrone93 skrev:
Varför insisterar man på att enbart visa upp i rear view på racing spel för? För sjutton gubbar, jag vill ha first person view!
Agreed. Har aldrig kört bakifrån just för att man får inte lika snabba reaktioner, och för att det känns inte riktigt.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-24
Inlägg 0
Måste hålla med 90% av vad folk skriver i denna tråd, är riktigt bilintresserad och detta var det värsta jag sett på riktigt länge. Jag kollar främst efter bra fysik och detta spel hade 0% fysik. Grafiken kan man inte ens tala om... och ljudet? Låter som att man poppar popcorn.
http://www.youtube.com/watch?v=Hw0VqLX9bOY
Titel Frågvis
Registrerad 2011-10-11
Inlägg 14
Var det någon mer än jag som upplevde att de hade problem med ljudkortet under uppspelning av denna video?
Skall det låta såhär?
Grafiken var ok men skall man spela spelet med hörselkåpor på eller muta ljudet?
Titel Stammis
Registrerad 2012-04-20
Inlägg 362
Första kommentaren på videon säger allt "ok ... trackmania has got better driving physics!"
Insanity skrev:
Morganrone93 skrev:
Agreed. Har aldrig kört bakifrån just för att man får inte lika snabba reaktioner, och för att det känns inte riktigt.
Säger detsamma. Jag spyr lite lätt i munnen när jag ser någon köra ett rallyspel i annat läge än first person vyn (bakom ratten). Men sen sväljer jag och tänker, "Inte mitt problem att du missar halva spelkänslan"......
Titel Spelar på easy
Registrerad 2005-08-05
Inlägg 320
Ugh.. Pallade bara kolla en halvminut.. Såg ju verkligen uruselt ut!
Titel Frågvis
Registrerad 2010-08-19
Inlägg 15
Naturen var det väl inge fel på men fysiken är ju forfarande helt åt helvete....
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-02
Inlägg 586
Verkar som det kommer bli som andra WRC 1 o 2 till PC
Titel Intresserad
Registrerad 2010-11-01
Inlägg 55
Blev imponerad av ljuset i gameplay videon. Grafiken antar jag är som alla andra bilspel nuförtiden. Lika bra. För min del är alla bilracing-spel samma nuförtiden.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-10-22
Inlägg 29
Riktigt duktiga rally-sim-programmerare är det ont om nu för tiden. Verkar som man sätter ihop halvfabrikat överallt nu för tiden, som att äta en djupfryst pizza. Får hålla sig till RBR, och inte mig emot - det förblir nog oslagbart i 2 decennier till
Titel Intresserad
Registrerad 2008-12-22
Inlägg 79
Jag är ledsen men rallybilar låter inte så. Dom låter definitivt inte så när dom växlar. Omg vilket hemskt ljud.
Titel Frågvis
Registrerad 2010-06-21
Inlägg 19
eMp_ skrev:
Såg verkligen inte bra ut, bilens fysik verkar ju vara hämtad ifrån tidigt 90-tal
Ja, detta förde tankarna tillbaka till gamla V-Rally till PS
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-06-20
Inlägg 195
Insanity skrev:
"That's what she said..."
Titel Veteran
Registrerad 2011-03-20
Inlägg 621
Både Dirt 2 och Dirt 3 knäcker ju WRC många ggr om.
Jag ogillade grafikmotorn i WRC 2, vet inte av denna videon om den är bytt/uppgraderad i 3an.
Sedan instämmer jag i detta att man skall göra videor från förarplatsen. Vem tusan kör i bakifrånvyn - det ger noll känsla och ryggmärgen kan inte agera på samma sätt och finjustera rattrörelser.
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-05
Inlägg 734
Dirt 2 & 3 med ratt och hela köret knäcker alla rallyspel.
Nuff said!
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 1 817
Vem bryr sig om hur snygga wrc-spelen är när fysikmotorn är obefintlig. Sägs att det här är sista wrc som de här tomtarna utvecklar, hoppas en vettig utvecklare får licensen nu.