FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 620

Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare :)
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

redruM
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 400

"Vad tror du att detta tokiga/crazy/wtf-material kan vara?"

Jag gissar på att man köper till Ubis gamla DRM.

"Vi vet att alla inte kommer köpa det."

Johan3043
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 212

MrPeters skrev:
Är ganska skeptisk gentemot AC3 då jag har sett bra spelserier gått i stupet (Läs: Call of Duty) men hoppas verkligen att de lyckas med sin nya spelmotor och allt så att vi får en värdig uppföljare :)
Sen att de kör med DLC som är lite mer av den ovanliga sorten är bara bra då jag har sett spel använda storyn som DLC vilket är förjävligt minst sagt.

Själv tycker jag att AC serien är en av de få som faktiskt blir bättre och bättre för varje spel och lär sig från sina misstag.

Längtar till 3'an <3

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 620

Johan3043 skrev:
MrPeters skrev:

Själv tycker jag att AC serien är en av de få som faktiskt blir bättre och bättre för varje spel och lär sig från sina misstag.

Längtar till 3'an <3

Påstod aldrig att de tidigare spelen var dåliga, syftade mer på att spelserier som har hållit på en längre tid kommer till slut krascha på ett sätt eller annat vilket jag hoppas inte händer AC3...

Sen varför folk börjar köra tummen ner när jag säger vad jag tycker gentemot AC3 och att jag hoppas att AC3 blir bra förstår jag inte...

Johan3043
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 212

MrPeters skrev:
Johan3043 skrev:
MrPeters skrev:

Längtar till 3&#039;an &lt;3

Påstod aldrig att de tidigare spelen var dåliga, syftade mer på att spelserier som har hållit på en längre tid kommer till slut krascha på ett sätt eller annat vilket jag hoppas inte händer AC3...

Sen varför folk börjar köra tummen ner när jag säger vad jag tycker gentemot AC3 och att jag hoppas att AC3 blir bra förstår jag inte...

Ah jag missförstod vad du menade hehe! Ja jo spel serier har oftast gått ner i stupet som du säger efter en längre tid med en serie men detta ser ju väldigt bra ut må jag säga! Med en ny Creative Director och att de har tagit sig tiden att skapa spelet "Ca 2-3 år nu" så ser det ut som att de verkligen satsar på att sätta höga standarder på denna serien.

Den svagaste delen nu tycker jag är Multiplayern. När man spelar AC Revelations MP då är det typ det enda försvaret man har är att stunna personer eller lägga en stun grenade. Detta är väldigt enformigt i längden och hoppas de har förbättrat de rejält nu till 3'an för jag älskar konceptet av MP delen men utförandet är lite halv taskigt.

Warwick
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-16
Inlägg 379

zombieläge

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 128

Zombie president!

WRRRRR
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-21
Inlägg 171

Warwick skrev:
zombieläge

exakt vad jag tänkte!

apocalypse101
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-13
Inlägg 101

Zombies...!

GigaVid
Titel Frågvis
Registrerad 2012-09-21
Inlägg 24

ZombieSlaugther`s Creed 3

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 480

Kommer det vara som i något annat spel, att alla DLC:er redan finns i spelet / skivan, och blir upplåsta av någon kod?

Ja, Zombieläge är det nog.

BadMrBox
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-02
Inlägg 349

apocalypse101 skrev:
Zombies...!
Eller Aliens, fast antagligen zombies.

tuckdragon
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-09-16
Inlägg 281

Ro'NiN skrev:
Warwick skrev:
zombieläge

exakt vad jag tänkte!

haha jag med x)

"we gotta have some zombies, bitches love zombies"

chopper
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 244

Hoppas verkligen inte de besudlar spelet med zombies!
Vad är det med folk måste det finnas zombie i varje spel?

Hoppas detta tokiga/crazy/wtf-material är typ en goty samling där du kan köpa hela AC 3 samlingen.

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 569

Hoppas då på en helt annan liten story som inte alls har med Huvudkaraktären att göra. Dvs att man styr en annan

floke
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-06-20
Inlägg 195

Man träffar en indiankvinna vid namn Pokemyhotass och sen kör så fjädrarna ryker tills General Custer kommer och förstör festen?

Necroluster
Titel Frågvis
Registrerad 2012-03-27
Inlägg 18

MUUU! MUU!!

Lyssna! Hör ni? Jag tror det är mjölkning på G!

Struggle
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 890
floke
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-06-20
Inlägg 195

Struggle: Sjukt kul bild. :) Första gången jag set den här på fz. Han ger verkligen ancient astronaut teorin trovärdighet genom att se ut som Londo från Babylon5. Hehe.

rubbiten
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-08-12
Inlägg 239

otippat wtf innehåll some inte alla kommer köpa

jag gissar på en homosexuell dating sim med desmond och niles

Det vore otippat

vashthepirate
Titel Intresserad
Registrerad 2012-06-12
Inlägg 83

kan det vara att det funkar att spela?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 50 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ