X3: Terran Conflict flyger iväg i höst

Robot
Medlem
X3: Terran Conflict flyger iväg i höst

Coooliooo! jorden!

Medlem

Jag har aldrig testat X3 serien men alltid varit ganska sugen.. kan någon berätta kort vad man gör i spelet egentligen? Är det typ Freelancer eller Eve stil?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

åhå, X3: Reunion var ruggigt bra. hyffsad inlärningströskel, men när man väl kunde't så var det riktigt kul

Medlem

X2: The threat var otroligt nice när det kom, X3 var sämre på alla punkter förutom grafiken. Den laggade dock såpass mycket att det inte blev njutbart alls, trots att jag har en ganska modern dator. Visserligen kom det ut en patch efter ett halvår som sades fixa en hel del. Har ärligt talat inte orkat testa det igen. Meneeh, om de bara moppar upp alla buggar, ger spelet en ordentlig storyline med intressanta karaktärer och uppdrag, samt fixar de otroligt fula explosionerna, så kan detta kanske bli något.
Det finns på tok för få tymdsimulatorer i dagens läge. :/

skauninG, X-spelen är ungefär som Elite / Freelancer.

Medlem

Woho ! nice ! väntat som satan.. Hoppas det blir lite stabilare bara än sina föregångare bara ingen lust o lagga mig igenom en story igen.

Medlem

Jo X2 va skitkul! Gillade inte att de ändrade designen på de flesta skeppen i X3 men annars var X3 ganska kul med, kändes som om det gick snabbare att tjäna pengar i det med. Ser fram emot terran conflict!

Medlem

Jag tyckte att X2 fort bara blev att bygga dendär engergi-cell-fabriken och sen försöka tjäna pengar men att man inte kommer någon vart För mycket administration för mig tror jag.

Medlem

inte orkat spela klart x3 ,väntar på ett mer arkadliknade rymd sim/mmorpg är ju ett på g som jag tror mycket på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag spelade ganska mycket X3, både storymässigt och frispel. Blev less på att bygga orbitala bagerier dock och lade av efter ett tag.

1
Skriv svar