Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Nosnos
Titel Skribent
Registrerad 2001-12-31
Inlägg 7 371

Riktigt trevligt :) Frågan är ju hur bra spelen verkligen kommer vara, men att möjligheten finns för hemmasnickare är ju aldrig något negativt.

Elit-mannen
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-29
Inlägg 498

The dishwasher är hur coolt som helst.

Naraccas
Titel Proffs
Registrerad 2006-07-01
Inlägg 1 271

Helt klart kul för de som vill sitta och göra spel till en annan platform än PC. En konsol är ju också än plattform som än vänligare mot "amatörspel" i 2D då det finns lite av en retrostatus över det hela vilket ett 2D PC-spel inte han på samma sätt.

Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 51

Krävs det ett XNA medlemskap för att ladda hem och testa dessa?

Titel Frågvis
Registrerad 2006-06-18
Inlägg 19

Ishra skrev:
Krävs det ett XNA medlemskap för att ladda hem och testa dessa?

Nej.

Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 51

Då måste jag vara dålig på att leta, vart hittar jag dessa spel? Testade leta efter Little Gamers men lyckades inte hitta det.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Man måste först ladda ner en liten plugin kallad "XNA Creators Club" på några megabajts. Efter det dyker en tabb med det namnet upp i spelbiblioteket, vilken man kan gå till och därifrån ladda XNA-spel.

The Dishwasher var precis lika kul som jag hade hoppats på! Längtar till fulla versionen.

Wardancer
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 116

Dishwasher Ninja var ju riktigt trevligt iallafall. Lite knepigt att hänga med i kombosarna men det är ju mest en vane sak. <3

Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 51

Sokkan skrev:
Man måste först ladda ner en liten plugin kallad "XNA Creators Club" på några megabajts. Efter det dyker en tabb med det namnet upp i spelbiblioteket, vilken man kan gå till och därifrån ladda XNA-spel.

The Dishwasher var precis lika kul som jag hade hoppats på! Längtar till fulla versionen.

Ja, testade det, och när jag startar den så säger den att jag inte har något medlemskap.
Så mitt intryck att man inte behövde medlemskap för att testa kanske var fel, får skaffa det sen.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jag har inget medlemskap annat än Live Guld. Kanske det som krävs?

Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 51

Nejdå, det har jag.
Får kolla vidare, säkert något enkelt man missar.

Wardancer
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 116

Ishra allt jag gjorde var att leta upp XNA creators club på XBL och sen går man in på sitt egna Games Library och letar fram kategorin XNA. Där får man trycka Y så får man listan på existerande spel.

Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 51

Tack!
Haha, missade helt att man skulle trycka på Y, som sagt, var något jätteenkelt jag missade :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 455 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter