zhrooms skrev:
Shrudder skrev:
zhrooms skrev:
Lite intressant faktiskt, skulle dock aldrig röra något som kostar pengar på mitt Xbox 360.
Throw teh games away!
Xbox Live är en väl fungerande tjänst, helt klart värd att betala för om man har Xbox 360 som sin primära spelenhet.
Jag har silver på min skrothög, kan inte göra ett jävla piss, måste vänta på tanka nya demos x antal veckor för jag ej har guld, inte spela på skit internet heller.
DÅÅÅÅÅLigt, jag kommer aldrig köpa Guld eller ett Xbox spel för den delen, låna spel = win, köpa spel = fail
PC > Konsol
För övrigt, Xbox 360 ser totalt avföring ut på en EJ 1080 TV som kostar 10000kr+, ojdå.. nu blev Xbox lite mer intressant när det kostar mer än en ny dator, eller?
Ok, för spel till en PC ser inte alls ut som avföring när man spelar på en vanlig tft skärm, inte alls..
Du måste köpa en bra skärm för 2000 iaf, och du kan få en 50 tummare 1080p för ungefär 7000 om du kollar upp lite grejer.
Dessutom är ett xbox tusen gånger billigare än en bra dator och du slipper tänka på ifall din dator kommer klara spelet etc. om du köper spelet till xbox. Dessutom är inte 400kr så jädrans mycket för ett års onlinespelande om du har ett jobb.
Tänk såna som slösar 200kr på wow varje månad.
Så, du får en jätte stor tv att spela på och en konsol som klarar alla spel som släpps utan problem för priset av en rätt bra dator utan skärm.
Så sluta snacka skit om något du inte har nån aning om som det verkar på ditt prat.
PC är bra för vissa grejer, men gillar mer att spela online på xboxet, skönare att bara läga sig i soffan och dra fram kontrollen och slappa framför stortvn med ett gott spel.