Titel Intresserad
Registrerad 2011-04-26
Inlägg 60
Två riktigt bra spel till PS2 som jag aldrig ägde själv men låna av en vän, kanske dags att ta sig i kragen och köpa dem bägge nu då!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-24
Inlägg 296
har ganska nyss kommit in i metal gear-serien och är riktigt nyfiken på vad kojima gjort mer, kommer också köpa
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 262
Dum fråga kanske, men det ska väl vara "riktig" grafik i slutprodukten, och inte det skräpet som visas i trailern?
Kommer antagligen bli ett köp hur som helst...
Titel Frågvis
Registrerad 2011-12-16
Inlägg 15
Newklear skrev:
Dum fråga kanske, men det ska väl vara "riktig" grafik i slutprodukten, och inte det skräpet som visas i trailern?
Det är ju en del som är cutscenes och en del som är gameplay. Vid ungefär 2 minuter 20 sekunder så visas gameplay, men du kanske tycker att det ser skräp ut?
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 262
xaros16 skrev:
Newklear skrev:
Det är ju en del som är cutscenes och en del som är gameplay. Vid ungefär 2 minuter 20 sekunder så visas gameplay, men du kanske tycker att det ser skräp ut?
Njae, gameplay ser väl bra ut, men de cutscenes som visas där ser riktigt dåliga ut.
Titel Veteran
Registrerad 2011-07-28
Inlägg 892
Några frågor till er som spelat detta.
Är detta ett typiskt Hack 'n slash? Är Storryn bra? Open world? Hänger spelen ihop eller är de helt fristående?
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-24
Inlägg 296
joary639 skrev:
Är detta ett typiskt Hack 'n slash? Är Storryn bra? Open world? Hänger spelen ihop eller är de helt fristående?
spelen hänger ihop, men det är där min kunskap om zone of the enders börjar och slutar
Titel Veteran
Registrerad 2011-07-28
Inlägg 892
Herk skrev:
joary639 skrev:
spelen hänger ihop, men det är där min kunskap om zone of the enders börjar och slutar
Hehe okej. Öppnar för en 3a som inte finns då säkert ^^
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-24
Inlägg 296
joary639 skrev:
Herk skrev:
joary639 skrev:
Hehe okej. Öppnar för en 3a som inte finns då säkert ^^
japp! en är på väg t.o.m.! tänkte att eftersom kojima gör dom här spelen och har säkert fått ihop en drippeljard dollar av sina MGS-spel så kommer nog nästa zone of the enders vara ganska hög-budgeterat och om inte bra för gameplay så i alla fall coola cutscenes