20 minuter BF3 från dreamhack

Medlem
20 minuter BF3 från dreamhack

signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Fifan vad man längtar!
Undra när dator specsen släpps, så man vet om dorisen klarar av battlefield på hög upplösning.

Medlem

Aaw synd att man inte fick se något från MP, bara de tidigare filmerna plus lite powerpoint med Patrik Bach. Får väl hoppas att DICE själva filmat när folk från publiken spelat och lägger upp det på facebook/youtube eller var nu de tycker passar bäst.
Låter som någon skriker "jag skiter i det här spelet".
Vafan gör den lilla cod n00ben där då?

Stör mig på att pansarvagnarna inte ens lämnar spår i sanden efter sig.

Medlem

Fan, är det ett gäng tjejer eller p12 på DH11? hör ju bara litet tjejskrik när Patrik säger Hallå!, suck dagens barn ^^

Medlem
Skrivet av krqkan:

Fan, är det ett gäng tjejer eller p12 på DH11? hör ju bara litet tjejskrik när Patrik säger Hallå!, suck dagens barn ^^

Hör några säga hej och hallå, ser inget fel med det. Sen får väl "p12's" och tjejer också vara på DH?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av krqkan:

Fan, är det ett gäng tjejer eller p12 på DH11? hör ju bara litet tjejskrik när Patrik säger Hallå!, suck dagens barn ^^

Hör några säga hej och hallå, ser inget fel med det. Sen får väl "p12's" och tjejer också vara på DH?

säger inte att de inte får vara där, säger bara att det låter som en lekstuga. ^^ tjejer får mer än gärna vara där, p12 kan man dra ner lite på

Medlem

tråkigt inget nytt ju

samma sp bana som visades på E3 och alla filmer har man ju sett innan


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av krqkan:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av krqkan:

Fan, är det ett gäng tjejer eller p12 på DH11? hör ju bara litet tjejskrik när Patrik säger Hallå!, suck dagens barn ^^

Hör några säga hej och hallå, ser inget fel med det. Sen får väl "p12's" och tjejer också vara på DH?

säger inte att de inte får vara där, säger bara att det låter som en lekstuga. ^^ tjejer får mer än gärna vara där, p12 kan man dra ner lite på

1
Skriv svar