Medlem
Armored kill

Tja,
Har folk hunnit lira något armored kill ännu? Funderar lite på hur och var man laddar ner det som premium abonnent, försökte hitta det i morse men utan framgång, detta var då halv 6 i morse så det kan förklara mitt failande, alt blindhet... Hur har det gått för er andra? Kanske inte släpps fören senare i dag?

Medlem

"Heads up! Battlefield 3: Armored Kill starts rolling out for Premium members on PC and Xbox 360 at 2AM PST / 9AM UTC. "

precis som tidigare paket så patchas det in av Origin automatiskt.

Medlem

Ah! Tack där!

Medlem

Syns online ikväll!

Medlem

Hörde att gunshipet var scriptat? När jag såg trailersen så tänkte jag bara "tänk om den är scriptad.. skulle inte förvåna mig".. sjuukt besviken man blir på det. Hur kul hade det inte varit att flyga runt det själv? Och även att kunna plocka upp en massvis med folk?

Medlem
Skrivet av kenji:

Hörde att gunshipet var scriptat? När jag såg trailersen så tänkte jag bara "tänk om den är scriptad.. skulle inte förvåna mig".. sjuukt besviken man blir på det. Hur kul hade det inte varit att flyga runt det själv? Och även att kunna plocka upp en massvis med folk?

Ja det är ju lite tråkigt att man inte kan styra den själv. Men samtidigt måste det ha sina anledningar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av kenji:

Hörde att gunshipet var scriptat? När jag såg trailersen så tänkte jag bara "tänk om den är scriptad.. skulle inte förvåna mig".. sjuukt besviken man blir på det. Hur kul hade det inte varit att flyga runt det själv? Och även att kunna plocka upp en massvis med folk?

Ja det är ju lite tråkigt att man inte kan styra den själv. Men samtidigt måste det ha sina anledningar.

Jag trodde att man skulle få styra det själv faktiskt, blev ganska besviken att det inte går att styra. Minns i BF 1942 när man kontrollerade B-17 Flying Fortress och försökte överleva flygattackerna, det var episkt. Hoppas att de släpper på scripttyglarna lite och ger oss kontroll över det stora flygplanet.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av kenji:

Hörde att gunshipet var scriptat? När jag såg trailersen så tänkte jag bara "tänk om den är scriptad.. skulle inte förvåna mig".. sjuukt besviken man blir på det. Hur kul hade det inte varit att flyga runt det själv? Och även att kunna plocka upp en massvis med folk?

Ja det är ju lite tråkigt att man inte kan styra den själv. Men samtidigt måste det ha sina anledningar.

Jag trodde att man skulle få styra det själv faktiskt, blev ganska besviken att det inte går att styra. Minns i BF 1942 när man kontrollerade B-17 Flying Fortress och försökte överleva flygattackerna, det var episkt. Hoppas att de släpper på scripttyglarna lite och ger oss kontroll över det stora flygplanet.

Gissar att det är ännu en "konsol skada" som drabbat vårat kära BF.
Som sagt, det gick att flyga B17 i BF1942.
Det gick att flyga sånna här flygplan i modden desrt combat till BF1942.
Varför det inte går nu är säkert för att det inte går på XBOX/PS3 pga lag eller att konsolspelare inte anses vilja styra ett flygplan som detta.
Och då blir PC-spelarna straffade.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Är nog för att det sög stor hora att köra stora saker med flera spelare på.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar