Bad Company 2 stängs ned eller fryser fast

Medlem
Bad Company 2 stängs ned eller fryser fast

Jag har ett problem med mitt Bad Company 2. Ganska ofta när jag spelar fryser spelet fast i några sekunder och sen stängs det av. Ibland fryser det fast helt så att jag måste starta om datorn. Det kvittar om jag kör singleplayer eller multiplayer. Vad beror detta på?

Inaktiv

Fel drivrutiner/ Dålig version av Direct X

Medlem

Jag och min polare har samma broblem!! Uppdaterat allt som går. Tror jag snälla hjälp!!!

Medlem

Min drivrutin brukar sluta svara och sedan startas om. Har haft det här problemet sen jag uppdaterade nvidia drivisarna.


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Sjukt mycket buggar i spelet nu. Första du kan göra är att kolla om det gäller bara detta spel. Om det gör det, ja då äre bara vänta till DICE fixar det. För mig stängs spelet av helt random, ibland fryser det och stängs av, ibland stängs det av utan att frysa. Min dator är helt stabil och dessa problem uppstår bara i BC2. Du kan testa om din dator är stabil med detta program: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=201670

Inaktiv

Sitter och snackar med polare när jag spelar. Jag tror det är vid banbyte ibland så stängs spelet bara helt ner. Det roliga är att det gör det också poalrna samtidigt. Vi har iiiiinte samma dator om man säger så, med andra ord är det spelet det är fel på. I det fallet.

Medlem

Borde vara en bugg i spelet eftersom det händer så många. Min kompis upptäckte att han också har det problemet. Jag har uppdaterat alla drivrutiner nyligen och min dator fungerar som den ska annars. Hoppas de patchar det!

Medlem

Har samma problem, funkade bra innan patchen ...men efter så hänger sig spelet och någon sekund senare får jag blue screen , har tankat hem dem senaste drivrutinerna ....men det blev nästan värre hänger sig efter typ 15 - 30 minuter spel.
Som sagt innan patchen har spelet aldrig hängt upp sig ....

1
Skriv svar