Bad Company Webhallen!

Medlem
Bad Company Webhallen!

Tjenare Fz!

Nu är det så att jag hade tänkt att Förboka BFBC2 på webhallen.se och då skulle man få en beta nykel till imorgon så man kan börja lira betan

Och hur fungerar det med att jag kommer få min beta nyckel kommer jag få den av webhallen lr måste jag vara medlem på EA så ser de att jag köpt spelet sen skickar de en nyckel till mig?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Du får den av Webhallen via mail, dem skickas ut runt midnatt tills imorgon.

Dock så vet jag inte om det är för sent att boka nu, om nu dom måste verifiera ditt köp eller om det sker automatiskt... Ingen aning.

Medlem

ah okej:/ annars kanske jag får den imorgon:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

ah okej:/ annars kanske jag får den imorgon:)

Ja, du kan ju maila dom imorgon och säga att du förbokat och inte fått keyn, om du nu inte fått den tills imorgon.

Medlem

ja precis då bokar jag de nu :D:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Har beställt nu!!!!!!!! wiiiiie:D

Var kan man tanka betan?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Har beställt nu!!!!!!!! wiiiiie:D

Var kan man tanka betan?

Läs och lär!
http://blogs.battlefield.ea.com/

Medlem

tack så mkt


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

länken funkar inte för mig ! den man fick i mailen funkar den för er ?

Medlem
Skrivet av Lerner:

länken funkar inte för mig ! den man fick i mailen funkar den för er ?

Nope, inte här heller, men det kanske itne går att komma åt länken ens förrän 18:00 som det står i mailet? Weird, men man vet aldrig. Nåväl, det är bara 1½ Gb så det är inte en så farlig download.

Medlem

det står att betan öppnar då, men det behöver ju inte nödvändigtvis även innebära nerladdning, installering och namnregistrering . det sistnämnda jag vill åt så fort jag kan..

Medlem
Skrivet av Lerner:

det står att betan öppnar då, men det behöver ju inte nödvändigtvis även innebära nerladdning, installering och namnregistrering . det sistnämnda jag vill åt så fort jag kan..

Ja så klart, jag har själv testat länken tre-fyra gånger med tanken att "det kanske bara är något fel...men nu!" utan framgång.

Medlem

mm "det är säkert bara många som är inne där nu"

Medlem

suck, hoppas man kommer hem strax innan sextiden så man kan förbereda sig ordentligt

1
Skriv svar