Batlefield 3 product key problem

Medlem

Har samma problem, skiten har snurrat nu i en kvart.. .. första å sista gången jag köper saker på origin, jag fattar att steam hade problem i början det var fan 7 år sedan ! men hur fan kan en sådan sak hända 2011 ????

Medlem

Ingen som pratat med kundsupport än? tänker göra det ifall inte spelet funkar efter att jag installerat om det och provat öppna några portar på routern..


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Hmm lät den stå och tugga ett tag på avtivation och efter en 10 min så kom det upp jag ej var uppkopplad. Vilket är helt fel. Tror att det är EA som inte är uppkopplade! Överbelastning kanske? Nä blir nog och köra Red Orchestra 2 istället tills skiten fixar sig, frustrerande dock!

Medlem

kära kära dice ni måste lära er att eran samarbetar partner EA failar på det mesta av deras tjänster.

Medlem

Samma problem här. Bra Jobbat EA! Origin är bra grejor det!

Medlem

Fnys, Dålig downloadspeed också.... Får bara 15Mb/s. Betan gick i 30....

Medlem

Samma problem för mig. Exakt samma som Orbs.

Medlem

Antar att ni alla har kört betan också? Avinstallerade ni lullet från det innan denna installation?
Sitter själv i samma sits och blir galen, men några polare funkar det för så blir ju lagom konfunderad

Medlem

Investigating it expect it too take hours or days, dear dear EA

Medlem

Samma här, vi verkar ju inte direkt vara ensamma; http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7667466.page
Hoppas dom fixar det idag iaf, men det är väl allt annat än säkert...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Samma j**** meddelande... Sanslöst det är f*** problem varenda j**** gång EA släpper ett spel.

Medlem
Skrivet av ravenxx:

Samma j**** meddelande... Sanslöst det är f*** problem varenda j**** gång EA släpper ett spel.

True story.

Medlem

@ravenxx
det är för att EA slappar och slarvar med sitt skapande av tjänster och sina andra onödiga program som t ex Origin, istället för att steam kunde sköt detta en aning bättre (steam är inte bäst jämt) så valde dumhuvudet EA och peka finger mot steam/valve och då skapa origin vilket är ett rent misslyckande. dice är värd mer respekt än vad EA för detta.

Medlem

Sjukt dåligt med information från DICE/EA på vad som händer.... Allt som finns är ett fjuttigt tweet för 50 minuter sedan! DÅLIG!!!

Medlem

Meeen jag vill ju spela

Medlem
Citat:

Hey Guys! Our dev and server teams are working to get this resolved as soon as possible.

Sorry for the inconvenience,
Origin Live Ops

Skrev en Origin-utvecklare för 10 min sedan


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

*clap clap clap* good work EA and Dice. Detta låter som Dead Island releasen.

Medlem

Inte konstigt att man överger PC'n som spelplattform, har spelat i flera timmar på min ps3.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Meh...går ej


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Jag går och gör pannkakor istället!

Medlem

Verkar som att EA:s servrar inte håller måttet utan kraschade direkt. Alla har problem.
Det är bara vänta tills stormen har dragit förbi

Medlem

Direkt från Twitter:
Battlefield
Battlefield Battlefield
@
@woollynorseman You are required to activate your account first, however our activation servers are currently under heavy load.
15 minutes ago Favorite Retweet Reply

Battlefield
Battlefield Battlefield
@
@artemis_fowl5 We're currently experiencing issues at the moment. Sorry for the inconvenience! We're working on it! ^CH
22 minutes ago

Medlem
Skrivet av AliasMaya:

Verkar som att EA:s servrar inte håller måttet utan kraschade direkt. Alla har problem.
Det är bara vänta tills stormen har dragit förbi

Jo men EA borde väl i rimlighetens namn ha förberett sig på en ny "storm" av spelare, likadant när BC2 släpptes, BF2142 osv osv osv...

Medlem
Skrivet av ravenxx:
Skrivet av AliasMaya:

Verkar som att EA:s servrar inte håller måttet utan kraschade direkt. Alla har problem.
Det är bara vänta tills stormen har dragit förbi

Jo men EA borde väl i rimlighetens namn ha förberett sig på en ny "storm" av spelare, likadant när BC2 släpptes, BF2142 osv osv osv...

Håller med

Medlem

känner tårarna i ögonen denna vecka har varigt sjutkt j*vla seg efter som man längtat så, och denna dag fy fan säger jag bara, kommer hem fått spelet i bervlådan sedan denna STÅRA besvikelse!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

*Gäsp* Har PC problem igen? Shit, tur att man skaffade det till ps3.

Medlem
Medlem

http://imageshack.us/photo/my-images/690/bf3d.jpg/

Vet inte hur man visar bilden direkt.. Men en bild jag gjorde!

Skriv svar