Batlefield 3 product key problem

Medlem

Som jag skrev i någon annan tråd så tror jag att dom hade problem mellan sina egna tjänster
och servers igår. Men det är bara en teori.... Gick bra för mig i morse att komma får bi den rutan.


signatur

The Sun Will Rise Again, Iam Back!

Medlem
Skrivet av Yoshi:

Som jag skrev i någon annan tråd så tror jag att dom hade problem mellan sina egna tjänster
och servers igår. Men det är bara en teori.... Gick bra för mig i morse att komma får bi den rutan.

Ja, det har varit uttalat att aktiveringsservern var överbelastad - so?

Medlem

Hur går det för alla? Funkar det nu? Såg dom skulle ha nere servrarna en timme.. har det hjälpt?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Jag, jag vill också veta. Är det nån som har kunnat aktivera nyligen?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Japp jag aktiverade det runt klockan halv ett inatt


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Samma här, det verkar funka fint fint nu.

Inaktiv
Skrivet av look43:

Provade att installera igen. Då går inte detta utan den säger att jag måste köpa spelet.! FÖR FN SKIVAN SITTER I DVDROMEN JU!!!!!

nytt piratskydd som ska förhindra att man installerar spelet flera gånger på datorer med identisk hårdvara..

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av look43:

Provade att installera igen. Då går inte detta utan den säger att jag måste köpa spelet.! FÖR FN SKIVAN SITTER I DVDROMEN JU!!!!!

nytt piratskydd som ska förhindra att man installerar spelet flera gånger på datorer med identisk hårdvara..

Perfekt.. detta kommer piraterna inte runt! Trist för look43 bara..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Spanne:

Jag har fan precis problem..
"You are signed in ass ". Varför fattar inte Origin att jag är inloggad?

Öööh, Origin är fan dum i huvet?!"11

Skrivet av Spanne:

Har inte hittat så mycket med google förutom några ryssar som ändrade i någon hosts-fil.

Akta dig för ryssen....!

Medlem

wow många som postar att dem har samma problem, men inte någon lösning
läste inte alla kommentarer dock bästa du kan göra är förmodligen att om du kmr in på battlelog så på vänstra sidan är en gul flick, som säger support & feedback, tryck där sen tryck livesupport. dem lyckas förhoppningsvis lösa problemet, men dem är förjävligt sega och nonchalanta

Edit: har suttit en timma snart och snackar, och allt vi kommit fram till är att "Sara" vill ha min epost cdkey dxdiag etc. Men snart så


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

wow många som postar att dem har samma problem, men inte någon lösning
läste inte alla kommentarer dock bästa du kan göra är förmodligen att om du kmr in på battlelog så på vänstra sidan är en gul flick, som säger support & feedback, tryck där sen tryck livesupport. dem lyckas förhoppningsvis lösa problemet, men dem är förjävligt sega och nonchalanta

Edit: har suttit en timma snart och snackar, och allt vi kommit fram till är att "Sara" vill ha min epost cdkey dxdiag etc. Men snart så

Det har väl löst sig för de flesta automatiskt. Något problem med Origins som de har löst.
Jag hade samma fel första dagen.. dag 2 gick det bra.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av Annanaz:

wow många som postar att dem har samma problem, men inte någon lösning
läste inte alla kommentarer dock bästa du kan göra är förmodligen att om du kmr in på battlelog så på vänstra sidan är en gul flick, som säger support & feedback, tryck där sen tryck livesupport. dem lyckas förhoppningsvis lösa problemet, men dem är förjävligt sega och nonchalanta

Edit: har suttit en timma snart och snackar, och allt vi kommit fram till är att "Sara" vill ha min epost cdkey dxdiag etc. Men snart så

Det har väl löst sig för de flesta automatiskt. Något problem med Origins som de har löst.
Jag hade samma fel första dagen.. dag 2 gick det bra.

Fick också samma problem under första dygnet men sen fixade det sig. Hade inget namn under "signed in as"... Läste att man skulle avinstallera Origin och installera det från hemsidan istället för skivan, då denna inte var uppdaterad ordentligt... sen dess har det fungerat perfekt

Skriv svar