[Battlefield 1][18+] Hederslegionen söker spelare/admins

Medlem
[Battlefield 1][18+] Hederslegionen söker spelare/admins

Nu har det gått ett tag sedan jag först drog igång detta projekt. Uppdaterar till vår rekryterings info.

Till Vår Hemsida

Introduktion
Vi önskar dig varmt välkommen till Hederslegionen. En community som bygger på gemenskap, demokrati och en hel del spelande.
En community som från dag 1 kommer att introducerar dig in i gemenskapen. Där medlemmar får vara aktiva och påverka framtiden för vår community. Med möjlighet att spela Battlefield så som du själv vill. Casual och enkelt, Squad play med teamwork eller satsa på E-Sport.

Rekryterings regler
- Du är 18 +
- Har ett fungerade headset med en mikrofon
- Är mogen och framförallt trevlig.
- Kan spela med andra, en lagspelare och kunna följa order i spelet. (vid squad play)

Vad har vi att erbjuda?
Vi bygger som tidigare nämnt, en community där våra medlemmar påverkar framtiden. Att kunna känna sig uppskattat, involverad och trivsel.
Vi har olika sektioner i Battlefield 1 beroende på hur du känner för att spela.

- Ett avslappnat spelande där du får spela precis hur du vill.
- Något som vi kallar för ”Squad Play”. Där man är max 5 personer i en kanal. Här har vi aktiva Squad Leaders som är tränade för att leda en squad. Vad som krävs här är att du anpassar ditt spelande efter tillfälligt behov, assault, medic m.m.
- En framtid för den e-sport intresserade på ESL. Här kommer du att få representera vår community.
Strikta krav på nivå, spelschema och mycket annat.
- Aktiva Servrar – Kommer när det går att boka

Varför ska jag ansöka?
Först och främst så är alla välkomna in som gäster i max 7 dagar. Då kan man spela med oss utan att behöva registrera sig. Se det som en testperiod i vår community.
Varför du ska ansöka är för att vi bygger en genomtänkt community. Här är alla välkomna och vi anpassar hela vår verksamhet enbart för våra medlemmar.
Gillar du att ta ansvar och engagera dig i en community så finns det goda möjligheter till befordran.

Hur många medlemmar är ni?
Jag är grundare till projektet och har promotat det i ca. 1 månad. Det är drygt 10-20 personen som visat intresse. Eftersom BF1 ännu inte släppts så är några mer inaktiva än andra.
Vi hoppas du kan ha tållamod och ge oss en chans. Vi bygger en community med tidigare prövade och lyckade metoder.
Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om vårt projekt. Vi kan lova dig att du kommer inte bli besviken.

Tack för ni tagit del av vår information.
Ni hittar oss på VÅR HEMSIDA eller adda mig på Origin Kiwicut

/ Kiwicut


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Hade varit sjukt skoj å va med från start. Beam me up Scotty.

Medlem

Jag är intresserad.

Medlem

Hej DraxXus och Dreijer!
Kul att höra att ni är intresserade. Om ni som läser detta också tycker det låter intressant så skriv gärna. Det underlättar då jag kan planera lite bättre.
Kommer ordna ett info möte när vi skrapat ihop några stycken.


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Jag å en till är intresserade! Nej det är inte min låtsaskompis Molgan, han är inte 18.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Jag å en till är intresserade! Nej det är inte min låtsaskompis Molgan, han är inte 18.

Haha du/ni är välkomna. Låter tråden ligga veckan ut innan mer info kommer. återigen så skriv gärna om ni är intresserade.

PS: Molgan hade varit välkommen f.ö


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Nu börjar vi bli några stycken. Det är knappt så man kan räkna det bara med sina fingrar.
På söndag kommer jag dela ut info om vad som gäller.
Det kommer bland annat komma ett info möte via Teamspeak/Discord men innan dess måste jag ordna ett par saker.
Ni får givetvis ställa frågor direkt via tråden eller skicka i PM. Inga frågor är för dumma.

/ Kiwi


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Något man kan hjälpa till med?

-Dragge

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Något man kan hjälpa till med?

-Dragge

Kommer behöva hjälp senare när vi väl "drar igång det" annars är det väl ett namn som fortfarande behövs. Har redan lovat att vi kommer rösta om ett men låt tankarna flöda och skriv ner förslag.

/ kiwi


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Hej alla glada, uppdatering


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Hej igen, uppdatering


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Uppdatering


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Låter coolt! Jag är helt klart intresserad. Det är ju dock en månad kvar innan release. Men hoppas vi ses och får ihop något stort. Vore kul med samarbete mellan flera squads.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Söndag 1930 låter bra, då är fan alla hemma (inklusive mig själv).

Medlem
Skrivet av SoniC:

Låter coolt! Jag är helt klart intresserad. Det är ju dock en månad kvar innan release. Men hoppas vi ses och får ihop något stort. Vore kul med samarbete mellan flera squads.


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Vi kommer gå under namnet "Hederslegionen" och ni hittar oss på http://hederslegionen.se
Hemsidan kommer att vara online men ej färdig. Planerar att vara helt klar med den på Söndag.
Det finns självfallet chans att byta community namn i framtiden om medlemmarna är enade.
Tills dess önskar jag er varmt välkomna till Hederslegionen och vill ni gå med så finns vi på Origin.

Origin account: Kiwicut
Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/5219756258...
Websida: http://hederslegionen.se

/ Kiwicut


signatur

/ Kiwicut

Medlem

Finns det ff möjlighet att spela med hederslegionen?

Medlem
Skrivet av Appel82:

Finns det ff möjlighet att spela med hederslegionen?

http://hederslegionen.se/viewtopic.php?f=4&t=2

Medlem

Måste man bli medlem först eller man kan svara på frågorna ändå? Tycks inte funka kan utan att jag blir medlem

1
Skriv svar