Battlefield 3 - den stora tråden

Youtube-proffs
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Polish:

Kommer hänga på Webhallen GBG innan de släpps! Syns där ni som är där.

Nu jävlar pirrar det i magen lika hårt som släppet innan BF42!

Se till att nita någon som jobbar där, dom små horungarna har fuckat upp.

Inte fått mitt BF3 än

Är en trogen kund där så jag kommer inte nita någon. Vadå, vill du ha spelet dagen innan release eller vad?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Youtube-proffs
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Polish:

Kommer hänga på Webhallen GBG innan de släpps! Syns där ni som är där.

Nu jävlar pirrar det i magen lika hårt som släppet innan BF42!

Se till att nita någon som jobbar där, dom små horungarna har fuckat upp.

Inte fått mitt BF3 än

Är en trogen kund där så jag kommer inte nita någon. Vadå, vill du ha spelet dagen innan release eller vad?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Nå jag tog och köpte det från Origin.

Får reklamera BF3 på webhallen.

Är själv också en trogen kund, alltid fått spelen 1-2 dagar före releasen.

Nu tappade dom en kund ;P

Youtube-proffs
Skrivet av Hannu:

Nå jag tog och köpte det från Origin.

Får reklamera BF3 på webhallen.

Är själv också en trogen kund, alltid fått spelen 1-2 dagar före releasen.

Nu tappade dom en kund ;P

Oj, det krävdes inte mycket för att tappa ditt förtroende! Aja, syns på fältet!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Hannu:

Nå jag tog och köpte det från Origin.

Får reklamera BF3 på webhallen.

Är själv också en trogen kund, alltid fått spelen 1-2 dagar före releasen.

Nu tappade dom en kund ;P

Oj, det krävdes inte mycket för att tappa ditt förtroende! Aja, syns på fältet!

De tappar mig också, pratade med dem innan jag bokade spelet och då lovade de att jag skulle ha det innan releasenatten. Nu hör jag rykten om att spelen ska vara skickade idag. Vilket betyder att har man otur så lär man inte få det innan helgen. GG Webhallen...

Medlem
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Hannu:

Nå jag tog och köpte det från Origin.

Får reklamera BF3 på webhallen.

Är själv också en trogen kund, alltid fått spelen 1-2 dagar före releasen.

Nu tappade dom en kund ;P

Oj, det krävdes inte mycket för att tappa ditt förtroende! Aja, syns på fältet!

De tappar mig också, pratade med dem innan jag bokade spelet och då lovade de att jag skulle ha det innan releasenatten. Nu hör jag rykten om att spelen ska vara skickade idag. Vilket betyder att har man otur så lär man inte få det innan helgen. GG Webhallen...

Jag ska ha spelet imorgon. Har jag inte det så avbokar jag mitt ME3 collectors edition hos dom och säger upp mitt konto där!

Aldrig gillat Webhallen, CDON, Discshop och Spelbutiken har alltid gått före.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ni som har Geforce 560 TI och kraschade var tionde minut i betan, ni som redan hunnit pröva BF3 under veckan, jag har en viktig fråga till er.

Har ni prövat de absolut senaste rutinerna? Dvs 285.62 som släpptes i måndags. Kraschar spelet fortfarande för er? Om det gör det, hur ofta??


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Ni som har Geforce 560 TI och kraschade var tionde minut i betan, ni som redan hunnit pröva BF3 under veckan, jag har en viktig fråga till er.

Har ni prövat de absolut senaste rutinerna? Dvs 285.62 som släpptes i måndags. Kraschar spelet fortfarande för er? Om det gör det, hur ofta??

Min polare kör med 560 TI och har jsut dom drivrutinerna, krashar dock fortfarande..

Medlem
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Javas:

Ni som har Geforce 560 TI och kraschade var tionde minut i betan, ni som redan hunnit pröva BF3 under veckan, jag har en viktig fråga till er.

Har ni prövat de absolut senaste rutinerna? Dvs 285.62 som släpptes i måndags. Kraschar spelet fortfarande för er? Om det gör det, hur ofta??

Min polare kör med 560 TI och har jsut dom drivrutinerna, krashar dock fortfarande..

Illa

Har kollat runt på google ett tag nu och läst att man kan underclocka sina grafikkort till från 900mhz till 850-870mhz så fungerar spelet bättre och kraschar mycket mindre.

Ska ta och pröva och se ifall det fungerar imorgon när jag hämtar spelet från Game..Webhallen skickade spelet till min kompis som bor några kilometer ifrån mig, men inget spel till mig >.<


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av WildThing:

Vilka skall gå på Webhallens nattöppet? Syns vi där?

Jag har köpt spelet från annat håll men kommer ändå titta in

Håll utkik efter en nisse med kamera kommer vara där och filma så säg gärna hej!

Ändrade planer... Ska på en jobbintervju imorgon bitti, blir alltså alldeles för sent. Vi ses nog någon annan gång

Ah synd. Jag drar dit bort nu, och om någon annan därborta ser en nisse med kamera (finns säkert flera, men ändå) så är ni förstås välkomna att säga hej ni också


signatur

Videomupp

Jag kommer vara där, men jag säger inte hallå. jag Smyger runt i cirklar och du kommer aldrig veta att jag observerar allt, och när du hör "...ki-ki-ki...ma-ma-ma" är det alldeles försent.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hejsan på alla spelglada pojkar som är vakna såhär på releasenatten!

Sitter och laddar ner spelet nu, och har redan fått börja om en gång pga korrupterade filer. Skulle typ två-tre pers som har spelet installerat kunna göra mig en tjänst och ta ett screenshot på .cas-filerna i mappen
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Data ?

Detta då mitt Origin tankade 7 filer á 1.5 gb istället för 10 á ~1.0 gb, och vägrade därefter installera. Så om jag kunde få se vad filstorlekarna på ett färdigtankat, färdiginstallerat, spel är, så kan jag se om det blivit fel igen. Vill helst ha från flera personer, för att se om det ev. kan variera något. (Det borde det väl inte göra, men ifall att..)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem

Tackar! Det är en ruskigt exakt match med detta..

http://img11.hostingpics.net/pics/683567Sanstitre3.jpg

Vilket innebär att mina filer är helt åt helv*te. Blir väl till att installera med skiva under morgondagen då.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag måste ju haft flyt eller något...inget har krånglat för mig. Helt sjukt....ta i trä.
Hel(ylle)nöjd.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem
Skrivet av twomas:

Jag måste ju haft flyt eller något...inget har krånglat för mig. Helt sjukt....ta i trä.
Hel(ylle)nöjd.

Skönt att någon är välsignad av pc gudarna
Jag underclockade grafikkortet ikväll, får se hur BF3 funkar när jag hämtat det. Håll tummarna för mig, behöver låna lite av din tur


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mitt problem löste sig genom att pausa nedladdningen, ta bort cas_stream-filerna, och sedan fortsätta.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Tjenare! Någon mer än jag som har problem med att starta spelet (Det startat inte alls).
Jag går in i origin, sedan battlelog och klickar på respektive knapp. Men varken MP eller Campaign fungerar för mig!
Det står att spelet "Initializing" Sen försvinner den rutan och därefter händer absolut ingenting!

Någon som har någon idé om vad det kan bero på?

Medlem
Medlem

Snackade med deras support, de ansåg jag behövde ha ett 64bit os, så det var ganska lättfixat.

Medlem

Hej jag kan inte hitta min produkt nyckel i spelet. Jag fick inte med en manual eller något det ända jag fick med i fodralet är 2 skivor, 2 reklam blad och 2 vita säkerhets lappar..? Är det någon mer som har beställt limited edition? I sådana fall vart hitta du din produkt nyckel?


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Jag fick mig exemplar av Battlefield 3 idag den 27:e Oktober. När jag stoppade in skivan i datorn kom autorun saker upp som vanligt och jag band mitt Battlefield 3 till mitt Origin konto. Men sen när jag skulle installera på riktigt så insisterade Origin på att jag skulle ladda ner allt istället för att ta det från skivan och jag hittade inget annat sätt att installera på så nu måste jag vänta 3 timmar står det. Någon som kan hjälpa mig få det från skivan istället eller är det för sent nu när jag ha börjat ladda ner från Origin?

Medlem

Någon mer som har problem med disconnects från servern efter c:a 2-5min?
Tydligen är det jättemånga som har problem om man kollar på battlelog forumet.


signatur

Origin/BF3: SixtenBlixten

Medlem

Lånar tråden lite...

I Origin, är det någon som vet om jag kan använda samma "soldat" för båda PS3 och PC? GIvet att jag loggar in med samma email givetvis.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Lånar tråden lite...

I Origin, är det någon som vet om jag kan använda samma "soldat" för båda PS3 och PC? GIvet att jag loggar in med samma email givetvis.

Vet bara att det inte gick i betan.
Fick en soldat för pc och en för ps3, dock på samma konto.

Medlem

Verkar som ett kul spel, men har lite problem (givetvis).

Jag har hittills bara spelat kampanjen, och då endast ~30 minuter. Varför? Jo, för att jag hela tiden tabbas ut ur spelet utan möjlighet att ta sig tillbaka. Ctrl alt del enda lösningen och då visar den att spelet ej svarar. Försökt nu 4 gånger och varje gång, förr eller senare, så hamnar jag tillbaka på skrivbordet och kan inte göra någonting.

I princip ingenting är igång i bakgrunden och inte heller några antivirus-program. Jag har GTX 560 TI med de senaste drivarna (Möjligtvis att de inte är "BF3-drivarna dock"). Mäkta irriterande nu när man väntat sålänge på spelet att det ej går att spela....

Någon som har en idé?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

om du inte lagt till drivarna som kom den 24:e, testa det först


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Snakalabama:

Hej jag kan inte hitta min produkt nyckel i spelet. Jag fick inte med en manual eller något det ända jag fick med i fodralet är 2 skivor, 2 reklam blad och 2 vita säkerhets lappar..? Är det någon mer som har beställt limited edition? I sådana fall vart hitta du din produkt nyckel?

Hehe, jag hade också lite svårt att först hitta CD-Key, men tittar man noga så hittar man den

Koden finns på det vita pappret/häftet som det står "Installing the game" på, längst ned.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Fick spelet imorse till xbox 360, jävligt coolt spel. Älskar allt med det hitils, allt är riktigt bra gjort!! EN sak stör jag mig på, jag spelar en runda jäääävligt bra och ligger på topp, får medaljer hit o dit. Men innan rundan är slut så blir jag disconnected... och då förlorar jag för fan allt jag gjort och mina stats, det är vad jag hatar med spelet

Hoppas EA fixar deras ruttna piss servrar, eller om det är DICE. För hade samma problem med BC2, förutom disconnect problem. Får hoppas att det bara är så här nu under releasedagarna!

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

om du inte lagt till drivarna som kom den 24:e, testa det först

Prövade, men istället för att tabbas ut så frös hela spelet istället. Enda möjligheten var nu istället att helt stänga av datorn. Ska uppdatera bioset senare och även pröva att nedklocka kortet. Verkar ju inte direkt vara ensam med 560 TI som har problem. Förhoppningsvis inser Dice/nvidia/whatever det och släpper en update som fixar det.

Av det jag spelet måste jag tyvärr säga jag är lite besviken. Känns som BC3 och märks att det är utvecklat samtidigt till konsoler. Quicktime events är ju bara sug.
Men det är givetvis bara första intrycket, inte exempelvis prövat hela anledning till köpet = Multiplayer


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Skriv svar