Battlefield är skit om man har kört ET:QW

Inaktiv
Battlefield är skit om man har kört ET:QW

Här inne finns det väl det många BF fans? Har ni alla kört ETQW? För om ni har det hur kan ni tycka att BF fortfarande är kul? När jag säger BF menar jag inte Bad company eller BF heros. Jag menar BF2 och 2147.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Har ETQW men har inte spelat det på ganska länge. Liret kändes stabilt och bra på alla vis, men jag tror att det föll på "monster-temat" för min del.

Kanske dax att ge det en ny chans, för i övrigt känner jag bara positiva vibbar av spelet.


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv
Skrivet av maggot.se:

Har ETQW men har inte spelat det på ganska länge. Liret kändes stabilt och bra på alla vis, men jag tror att det föll på "monster-temat" för min del.

Kanske dax att ge det en ny chans, för i övrigt känner jag bara positiva vibbar av spelet.

det finns ju iofs bara 12 banor. Men vilka banor alltså.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

jag har bara testat etqw hos en kompis.
och jag tyckte att bf va roligare

Medlem

Mjo, måste hålla med. Har testat båda, men jag tycker ändå att BF är roligare.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Här inne finns det väl det många BF fans? Har ni alla kört ETQW? För om ni har det hur kan ni tycka att BF fortfarande är kul? När jag säger BF menar jag inte Bad company eller BF heros. Jag menar BF2 och 2147.

OM du nu bara skriver utan att säga varför, blir det inte särskilt trovärdigt, ej heller verkar det som ett inlägg som man tittar på särskilt mycket.

Berätta istället vad du tycker är bra med ETQW, och visa varför du tyckte om det.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Battlefield 2 tycker jag personligen är bättre än Enemy territory: Quake Wars som känns mer stelt, men sedan kan det för att man blev lite för hypad.

Medlem
Skrivet av Bobbenja:

Battlefield 2 tycker jag personligen är bättre än Enemy territory: Quake Wars som känns mer stelt, men sedan kan det för att man blev lite för hypad.

Enemy territory va inget för mig iaf

Inaktiv

Tänker inte skriva en uppsats om varför jag gillar BF2 mer än QW.

Men jag kan nämna att jag inte diggar monstertema i lagspel.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv

En fråga! Vad är BF 2147 för spel?!

Medlem

han menar väl 2142, det gissade jag på iaf..


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Trolla mig hit och trolla mig dit men ETQW är ett helt annat spel så varför försöker du trolla med oss theHarmlessWarrior?

Medlem

hahah, det går ju inte att jämföra dessa 2 spel ens...


signatur

B lup

Medlem

ETQW är skit, kan inte förstå hur folk kan spela det spelet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Såg fram emot ETQW men demot imponerade inte det minnsta, sen gick det väll inte så där jätte smidigt på min dator men jag hade ingen lust heller att optimera det helt å hållet.
en besvikelse var det helt klart.

Battlefield 2 och 1942 är fortfarande mina favoriter, 2142 har jag inte spelat ens men det tilltalar mig inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har testat båda, ET:QW var verkligen ingenting för mig. Håller mig till Battlefield om man jämför dessa två spel i alla fall.


signatur

snestreck woicer

1
Skriv svar