Battlefield Heroes

Medlem

Spelet har inget fast datum än. Men innan årets slut iallafall.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det kommer väl i sommar nån gång?


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Dom har sagt slutet på sommarn

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Dom har sagt slutet på sommarn

Okej tack:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Medlem

Alltså jag fattar mig inte på detta med registreringen på Battlefield Heroes!?

Kan någon berätta för mig vad jag gör för fel.. .

Spelet är i BETA ännu så vitt jag förstått, men varför får jag ingen bekräftelse på mina registreringar. För visst är det så att jag måste regga mig på sidan för att sedan kunna spela BFH när det släpps? Borde jag inte få ett mail eller något efter att jag reggat mig.. .hur gjorde ni andra och hur blev det i slutenden?

Medlem

du kanske ska kolla om mailen sorterats som spam.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hur gjorde ni andra och hur blev resultatet?

Medlem

De har tävlingar ibland om beta keys, den senaste var 11/9-08, men jag tror att de kommer släppa den öppna betan snart. ;D

Medlem

Jag är med i betan. ^^
Ganska roligt spel, men BF2 är bättre.
Dock så är matcherna gjorda för att vara i fem minuter.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av Enygma:

De har tävlingar ibland om beta keys, den senaste var 11/9-08, men jag tror att de kommer släppa den öppna betan snart. ;D

Finns det något fast datum ännu? Jag har väntat på detta spelet ett tag nu.


signatur

p4nGEA

Medlem

Kommer säkert bli en höjdare!

Medlem
Skrivet av MilleX:

När har battlefieldheros premiär?

Inget release datum är sagt än, men dom har sagt Q1 2009, så jag skulle ana att det är på G, och closed beta drog ju igång häromdagen igen, så dom ska väl bara finputsa det lite

Medlem
Skrivet av nyhlin:
Skrivet av MilleX:

När har battlefieldheros premiär?

Inget release datum är sagt än, men dom har sagt Q1 2009, så jag skulle ana att det är på G, och closed beta drog ju igång häromdagen igen, så dom ska väl bara finputsa det lite

Hört att det kommer i Q2 någon gång


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av nyhlin:
Skrivet av MilleX:

När har battlefieldheros premiär?

Inget release datum är sagt än, men dom har sagt Q1 2009, så jag skulle ana att det är på G, och closed beta drog ju igång häromdagen igen, så dom ska väl bara finputsa det lite

Hört att det kommer i Q2 någon gång

Jasså? Då kanske dom har skjutit upp det ännu en gång.

Medlem

de ska släppa in ännu mer folk i betan nu

har varit med i betan ett bra tag
riktigt kul spel alltså och det är skönt med ett spel i serien som inte bygger på 100% alvar.

mer får jag väll inte säga pga "dns" secretesbelagt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Spelet är skit kul =D

Så himla roligt att köpa till saker till sin karaktär och byta kläder mm.

Kom in i betan idag


signatur

Rawr

Medlem

Kom med i betan nu jag också, och så vida jag kan se finns det ingen NDA över betan, vilket betyder att dom som är i betan får svara på frågor osv ifrån dom som inte är det. Rätta mig om jag har fel.

Så om ingen har något att invända - fråga på!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Spelat ett tag nu och är inte speciellt imponerad, jag kan inte säga utifall det är dålig ping eller på grund av spelet (det visar ingen ping av någon anledning) men det känns ryckigt att spela. Dessutom så är det en "duration" på allt du köper, dvs att om du köper ett vapen så försvinner det igen efter 7 dagar eller en månad beroende på hur mycket du betalade. Så ingen utrustning du köper är permanent på din karaktär.

Anledningen till det här är väl att man inte ska kunna maxa sin karaktär och sen skita i spelet, utan att man ska komma tillbaka och alltid ha något att spendera pengar på eftersom grejjerna försvinner. Men det gör att det inte känns så värt att spendera. Till och med saker du spenderat riktiga minitransaktionspengar på försvinner på det här viset.

När du lvlar så får du dock "Hero Points" som du kan spendera på abilities till din karaktär, dessa abilities är permanenta så det trots allt känns att din karaktär utvecklas lite när du spelar.

Texturerna i spelet känns högt upplösta men för att spelet ska ha dom väldigt låga systemkrav det har faller det i fordonsfysiken och animationerna istället. vilka båda skulle kunna tajtas upp en hel del. Det är väl bra att dom med sämre datorer ska kunna spela men då jag sitter på en ganska high-end dator känns det inte värt för mig.

Men har du en halvkass burk och tid att bränna är väl Battlefield Heroes att rekommendera. Sen är det ju fortfarande beta och lär förbättras.

Minibetarecension a'la Preed. God jul.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kan också svara på frågor i fall någon undrar.
Jag är mest imponerad över hur dom har fått till flygningen så bra, enkelt att kontrelera och skjuta. Har bar två fiende plan ner skjutna än. Men det kommer att bli mer

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Spelat ett tag nu och är inte speciellt imponerad, jag kan inte säga utifall det är dålig ping eller på grund av spelet (det visar ingen ping av någon anledning) men det känns ryckigt att spela. Dessutom så är det en "duration" på allt du köper, dvs att om du köper ett vapen så försvinner det igen efter 7 dagar eller en månad beroende på hur mycket du betalade. Så ingen utrustning du köper är permanent på din karaktär.

Anledningen till det här är väl att man inte ska kunna maxa sin karaktär och sen skita i spelet, utan att man ska komma tillbaka och alltid ha något att spendera pengar på eftersom grejjerna försvinner. Men det gör att det inte känns så värt att spendera. Till och med saker du spenderat riktiga minitransaktionspengar på försvinner på det här viset.

När du lvlar så får du dock "Hero Points" som du kan spendera på abilities till din karaktär, dessa abilities är permanenta så det trots allt känns att din karaktär utvecklas lite när du spelar.

Texturerna i spelet känns högt upplösta men för att spelet ska ha dom väldigt låga systemkrav det har faller det i fordonsfysiken och animationerna istället. vilka båda skulle kunna tajtas upp en hel del. Det är väl bra att dom med sämre datorer ska kunna spela men då jag sitter på en ganska high-end dator känns det inte värt för mig.

Men har du en halvkass burk och tid att bränna är väl Battlefield Heroes att rekommendera. Sen är det ju fortfarande beta och lär förbättras.

Minibetarecension a'la Preed. God jul.

Är också med i betan.
Men är det inte så att man kan köpa permanent utrustning för lite högre pris.
Innan senaste uppdateringen var det så iallafall.:up:

Medlem

Nej, ingen utrustning är permanent. Det finn dyrare utrustning som man får ha längre

Medlem

Jag hatar att det är begränsad tid på det

Medlem

vad kostar olika saker egentligen? har inte spelat det själv, så undrar lite hur landet ligget..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Fick min betanyckel imorse och har kalasat i några timmar nu, britt Gunner att börja med

Jag har inget emot att alla föremål är tidsbegränsade, visst, känns kanske surt att pröjsa real mulah för något som försvinner efter en månad, men jag kan personligen tänka mig att föra över en 50 spänn och köpa pilotbrillor och något annat fint

MrMustacho heter min gubbe förresten, bara att söka på mig om ni vill slåss!


signatur

Nu har jag spelat BETAn i cirka 5 månader (totalt, kom med i BETAn i första omgången) och det som verkade vara ett coolt, tecknat och galet spel är, enligt mig, en Team Fortress 2 "rip-off".

Visst, det var kul ett tag, men nu när man börjar få se vad som kommer i spelet så är det inte lika roligt. Jag har suttit här hela dagen och spelat, och fan alltså, jag fattar inte hur deras match-making lyckades göra så att jag mötte samma killar flera gånger i rad. Och dom var lvl 8 till 10.

Det här är ett kul spel, ifall det inte var så att det laggade hela tiden. Serverna fungerar knappt, siktet på en sniper flyger överallt och vissa abilities är OP. Jaja, detta är en BETA och allt sånt, men ifall dom inte fixar några saker så kommer jag knappast spela full versionen.

(Detta är vad jag tycker, och alla tycker olika. Testa spelet ifall ni kan, det är ganska roligt i ungefär 1 timma.)


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Tycker inte det är ett spel man kan sitta och nöta i timmar, spelmekaniken är för enkel och det blir enformigt ganska snabbt.

Dock är det ypperligt att köra i kortare stunder när man vill ha lite kul en stund.

Skrivet av Myllerman:

Dock är det ypperligt att köra i kortare stunder när man vill ha lite kul en stund.

Exempelvis hos en kompis när man har tråkigt.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Inaktiv

Jag lirar Bf heroes beta just nu och måste säga att det är ett grymt humor spel Riktigt kul att lira med polare

123
Skriv svar