BC2 Hardcore servrar

Medlem
BC2 Hardcore servrar

Hejsan

Jag undrar ifall någon har en sida om alla BC2 servrar eftersom jag börjar störa mig enormt mycket på att det knappt finns några riktiga Hardcore servrar (enligt mig då). Hittar mest bara softcore/hardcore servrar mest softcore. Det blir Harcore server bara man bockar av No kill cam. Vilket är väldigt irriterade eftersom man blir tvungen att kolla igenom vad de har för inställningar på serven.

Man får fram lite mer riktiga harcore ifall man också skriver tex. Harcore, men då förlorar man de som heter HC, HARDCORE m.m.

Eller om ni har hittat någon ni kan rekommendera.

Irriterar mig också när man bockar i hardcore rutan o får upp massa som till och med HETER hardcore, men som sen har allt möjligt på "on" och går man in märker man att det inte stämmer ett skit..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Enda som borde klassa hardcore som hardcore är ju skadan. Resten är iaf i min mening efter smak och tycke. Jag tycker t.ex. det är urbota superblåst att man inte kan se hur mycket ammo man har (vilken soldat som helst kan snabbt kolla på ett ungefär hur mycket han bär på, men att inte kunna kolla ALLS?)

Jag skulle t.ex. också vilja ha en mini-map som jag kan se mig själv och iaf mina squad members på, även om jag skulle behöva storkartan för att se andra team members eller spottade fi.

Har gett upp hardcore helt eftersom de servrar jag hittat har så många löjliga inställningar att det är kul att spela längre (nog för att det är hardcore att ta bort alla UI-element och all typ av hjälp som finns i spelet, men det blir bara dumt)

Medlem

Recons motionsensebollar blir poänglösa i hardcorelägen där de tar bort minimappen iaf.

Sen tycker jag inte att hardcore är riktigt "hardcore" då man fortfarande har en massa unlocks och annat trams, hardcore borde ju vara back too basics.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar