Elder_ skrev:
yeayea, nu börjas de mjölka....varför... huuur kan dom göra såhär.. fixa spelhelvetet innan.. blir snart bojkott på de här..
Ja hur kan dom ge oss nya kartor och sammtidigt gå ut med ett uttalande att dom aldrig kommer ta betalt för dom nya karton som kommer i framtiden för att förhindra att kommunityt splittras?
Skandal enligt dig alltså?
Nu handlar det ju inte om två helt nya banor heller utan redan existerande banor fast i annat spelläge. Det gillar vi för i ärlighetens namn är det på gränsen till för några kartor även om jag tycker dom håller mycket god kvalitet.
Så det lär ju inte ha tagit dem allt för mycke arbete helt enkelt och även om det finns en del i framförallt gränsnittet som dom skulle kunna fixa en hel del med så tycker jag inte alls det är några alvarliga problem med spelet i sig.
Lätt det roligaste MP jag spelat sedan CS va i beta 5.2.
EA serverproblem är en annan femma. Den är lite pinsam faktiskt även om jag kan tänka mig dom missbedömde spelets popularitet och liksom alla andra företag i hela världen så vill dom ju tjäna så mycke pengar som möjligt och hade inte satt på både livrem och hängslen vad gäller serverparken (vilket dom borde ha gjort ja).