BF2: Project Reality

Inaktiv

snygg berättelse Jag har själv spelat P.R i ett år och hoppade sedan över till BF2142. Men jag kommer aldrig tröttna på BF2 spelen och P.R. Om du gillar taktik spel som jag gör så ska du hålla lite utkik efter ''Operation Flashpoint 2'' ett jävla bra teamwork spel. Spelet kommer dock ut 2009 i vår.

Medlem

Kan nån vara vänlig och förklara i vilken map jag ska lägga alla kartor i?

Har testat att lägga i alla levels mappar men det funkar inte.

Tacksam för svar

Medlem

Skulle vilja hålla med om att 0.8 var en besvikelse (minst sagt).

Men 0.85 som är ute nu är helt underbart, Antalet spelare har väl 10dubblats de senaste dagarna typ 10 servrar med 64 spelare.

De har fått bort buggar och fixxat så allt känns snabbare och smidigare (det är mycket lättare att träffa t.ex.).

Rekomenderas varmt från en som avskydde PR 0.8!


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Hur startar man PR 0.85 fick ingen ikon på skrivbordet. :/

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Skulle vilja hålla med om att 0.8 var en besvikelse (minst sagt).

Men 0.85 som är ute nu är helt underbart, Antalet spelare har väl 10dubblats de senaste dagarna typ 10 servrar med 64 spelare.

De har fått bort buggar och fixxat så allt känns snabbare och smidigare (det är mycket lättare att träffa t.ex.).

Rekomenderas varmt från en som avskydde PR 0.8!

Jasså!

Det låter ju lysande.. . jag hade verkligen lagt BF2 på hyllan i.o.m PR v0.8 och helt och hållet gått över till Armed Assault.

Medlem
Skrivet av bodybag:
Skrivet av 3.14raten:

Skulle vilja hålla med om att 0.8 var en besvikelse (minst sagt).

Men 0.85 som är ute nu är helt underbart, Antalet spelare har väl 10dubblats de senaste dagarna typ 10 servrar med 64 spelare.

De har fått bort buggar och fixxat så allt känns snabbare och smidigare (det är mycket lättare att träffa t.ex.).

Rekomenderas varmt från en som avskydde PR 0.8!

Jasså!

Det låter ju lysande.. . jag hade verkligen lagt BF2 på hyllan i.o.m PR v0.8 och helt och hållet gått över till Armed Assault.

0,85 är riktigt bra! Dock lite jobbigt med nya kartan där du inte ser vilket håll du tittar åt, fattar inte syftet med det???
Armed Assault?? Köpte det och blev så jävla besviken på det liret. Buggigare spel får man leta efter + dålig känsla och dåligt ljud. Kanske har det blivit bättre?

Medlem
Skrivet av Hellpower:

Armed Assault?? Köpte det och blev så jävla besviken på det liret. Buggigare spel får man leta efter + dålig känsla och dåligt ljud. Kanske har det blivit bättre?

Körde PR's v0.856 i går kväll, ca. 2 tim och är ganska nöjd med "förbättringarna". ArmA är ett milsim, helt underbart om man lägger på lite addons och modar. Jag har slängt in en post om just detta här.

Medlem
Skrivet av bodybag:
Skrivet av Hellpower:

Armed Assault?? Köpte det och blev så jävla besviken på det liret. Buggigare spel får man leta efter + dålig känsla och dåligt ljud. Kanske har det blivit bättre?

Körde PR's v0.856 i går kväll, ca. 2 tim och är ganska nöjd med "förbättringarna". ArmA är ett milsim, helt underbart om man lägger på lite addons och modar. Jag har slängt in en post om just detta här.

Come back to PR bodybag

MKM
Medlem

Jag brukar lira PR med tva polare pa venten i en swe-squad pa 3 pers och bra teamwork ar ju riktigt roligt i PR (roligare an i det genomsnittliga spelet eftersom PR verkar vara valligt fokuserat pa just TW).

Att ha en full 6-man squad kan nog i manga fal vara aven roligare, dock sa ar det ju jobbigt att spela med random public-spelare.

Medlem

fan måste hitta min bf2 cd så man kan köra PR igen


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av para_hjs:

Come back to PR bodybag

Jao, I'm on the way

Medlem

Jag har kört en hel del PR på sistone men undrar om det bara är jag som tycker att det är skitsvårt att träffa fienden? Det spelar ingen roll om jag ligger ner och skjuter enkelskott, kulorna träffar fan ta mig väldigt sällan fienden (trots att denne är mitt i prick).

Dessutom kan man stöta på en fiende på nära håll och avlossa fem skott rakt mot honom men ändå kan han skjuta ett skott och döda mig.

Tips?

Medlem

sikta på magen större träff yta

PR 0,850 är en storförbättring men hatar SQAUD bugen

Inaktiv

Hur är PR rent konkret idag? Är det ett måste att ha alla expansioner till BF2? Jag har en eller två av dom vad jag vet.
Slutade spela BF2 då jag aldrig fattade mig på hur fan skjutandet funkade. Blev så jävla sur att jag kunde tömma tusen magasin och inte träffa något. Kanske dags att ge sig in i det igen och ta till sig av läxan.

EDIT: stavastava.

Medlem

Hur hittar man claner till det här spelet ? Tycker de är ett skitkul spel.. men hatar när man inte hamnar i en bra squad.. skulle va skönt om man alltid hade några pålitliga grabbar o spela med

Inaktiv

VI som lirar PR här på FZ kan ju annars skapa en clan.

Jag lirar ALLTID på ändera:
10th devision .2 servern eller UK Warzone Reality Mod.

Mitt namn är ZmokeR[Swe], och har mic.

Medlem

okej, ska hålla utkik efter dig ja heter [Jarhead] Robban

Inaktiv

ja gör så, hade sjukt kul på PR servern: Uk Warfare Reality
(den servern jag spelar mest på - "har mic btw")

Spelar så mycket jag kan på den men kör "10th" när UK är full och jag inte kommer in där.

vad som hände där idag (natt):

Slutade med att det va min squad 6 st mot en annan på 6st på servern ( bara vi inne på hela servern ) och hade bilrace - ena laget me vanliga bilar, och dom andra me trucks, och körde kull.
Sjuuuukt kul på en server gjort för massiva slag, och med bara 2 squads på servern så blev det ett jävla jagande efter varandra, såg ut som ett lemmel tåg med bilar ett tag på servern, alla "små bilar" va jagade av alla större lastbilar hahaha. sjukt kul... nässta gång ska jag sätta på "fraps" och filma om det händer nått liknande hahaha.

Medlem

Vi spelar nog det här spelet av olika anledningar tror jag ^^

Medlem

Själv har jag avtar namnet Azlan1 och är med i den ny grundade klanen [NBG] Nordic battle group vi söker medlemmar ni är välkomna att söka er till oss

Medlem

sänd ett pm till mig

Medlem

ja vad tycker ni om den senaste versionen av moden?

Inaktiv

är det många som spelar forfarande?

Medlem
Skrivet av swgoliath:

.. .hade bilrace - ena laget me vanliga bilar, och dom andra me trucks, och körde kull. Sjuuuukt kul på en server gjort för massiva slag, och med bara 2 squads på servern så blev det ett jävla jagande efter varandra, såg ut som ett lemmel tåg med bilar ett tag på servern, alla "små bilar" va jagade av alla större lastbilar hahaha. sjukt kul...

Men alltså alvarligt, kan vi inte ta och diskutera PR så som det är menat att det ska spelas?

Skrivet av 93karlsson:

är det många som spelar forfarande?

Spelade det våldsamt mycket förr innan dom "patchade sönder" moden. Sen hamnade det på hyllan. Jag saknar framförallt den spelkänslan som försvann och ABR-systemet.. .

Jag föredrar att medspelare kan se varandras grader, det berättar ju på ett snabbt och enkelt sätt hur mycket erfarenhet man har! Är man exempelvis major, ja då vet folk att du har koll på läget och man får snabbt in rätt folk i gruppen.. .

Nu har man nada koll. .. vips så kan ju ens gruppchef börja leka kull med fienden.. ..

Nä. ..ska mycket till för att jag ska börja igen iaf

Medlem

helt underbar text=) håller på att tanka modden nu


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

När man talar om trollen... .

Project Reality v0.86 and BF2 v1.5 patch

Installerar och ger mig ut på fältet omgående för att testa. Ska bli intressant och se om det gamla sköna game playet i PR är tillbaks, detta är ju vad man väntat på!! Trode aldrig att dom skulle fixa till vad dom hade pajat upp. ..wohoo!!

Medlem

Kära FZ.se-crew
Det vore bra om ni kan lägga upp PR 0874 i ert filarkiv.
Ställena som finns att ladda ned ifrån - bl.a från http://www.realitymod.com/downloads.html - är inte de snabbaste på planeten.
Filerna är på 1,77 GB (Core) och 1,44 GB (Levels). Visst, om man har 086 så räcker patchen på 13,8 MB.
Tack för hjälpen

@ 93karlsson Det spelas mycket - i alla fall "hos oss": Skyttegrav.se

Medlem

Då har man fastnat i PR's käftar på nytt då!

Enligt mig som totalt tappade lusten efter v0.8 så har PR verkligen pånyttföds i.o.m senaste patch. Har suttit som klistrad nu de senaste kvällarna sedan v0.87 kom, verkligen något man saknat. Redan i första eldstriden så började pulsen dunka.. .åååh så sköna ljud på granaterna, och de sporadiska eldstriderna man hör på avstånd är ju så grymma.

- Jag såg en grupp tappra männ som springer in i en huskropp medans jag själv låg och tryckte bakom ett bilvrak (precis som "Upham" i filmen Rädda menige Ryan).. .. sen hörs några knattrande kulsprutor. ..det blinkar till i husets fönster.. .ett par kraftiga men dåva explosioner. ..och sedan tystnad. .....DET FÅR MAN BARA I PR!!! Satan så fast jag blev.

Gubbar å´gummor, kom igen nu så tar vi och dammar av våra BF2 skivor å´kör igen. Jag håller ställningarna på Skyttegrav.se #1. .. hehe

Medlem

Har rotat runt lite bland olika PR-servers, här är dom jag anser är bäst för stunden.. .

Skyttegrav.se #1
10th Community
UK Warfare

Kom igen nu, ge det en ny chans

Medlem

Måste man ha 0874 för att lira med 1.5??


signatur

B lup

Skriv svar