Inaktiv
BF2 VoIP

Har en fullt fungerande mic och den låter bra ifall man tar bort mic boosten i Team Speak dock så vill inte BF2 ha med den att göra verkar det som.
Det blir bara massa sprakande när jag använder den, den fungerade ett tag men sedan la den av...

Är det ytterligare en bugg i BF2?

Har ett SoundMAX ljudkort som följde med Asus striker extreme moderkortet.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

hej har haft samma problem detta ljudkort funka ej i bf2 det har ej stöd för det själv köpte ja sound blaster audigy 24bit (7,1) fukar perfegt inget fel på dit spel det är ljudkortet mvh leif

Inaktiv

Jag får det att fungera nu men den vill bara använda micen i antingen BF2 eller TS(Beror på villket jag startar först).


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Har exakt samma problem med mitt asus/soundmax!
Trodde det skulle vara ett okej kort med tanke på att det är ett separat ljudkort till maximus formula brädorna!

Det spelar ingen roll hur jag ställer reglagen i alla kontrollpaneler, får jag det att funka i TS så fungerar det inte i BF2!?

Får jag det att fungera så ballar allt ur när det blir map byte och mic reglaget går i botten.
Går inte mic reglaget i botten vid ett map byte så händer det när man klickar på audio mappen i BF2.

VOIP setupen i BF2 verkar ju inte heller spara de värden man ställt in trots att man bockat i save-rutan.

Medlem

samma här...det är nåt tjall på mitt med. fast det funkar inte i bf2 överhuvudtaget..spelar ingen roll vad jag har för inställningar, min volym när jag pratar över voip är skitlåg, så jag måste sitta och skrika om jag ska höras. Dock är det inga problem som helst att prata över TS2 :S
Knasigt..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

du måste ja mic boost på annars funkar det inte

Medlem
Skrivet av CivilAction:

du måste ja mic boost på annars funkar det inte

Har inte med det att göra!
Inbyggda ljudkort är värdelösa. Jag bytte till ett oem x-fi från min HP och nu fungerar allt suveränt.

1
Skriv svar