FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Diabolic3
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-03
Inlägg 5

Tja!

Länkar ett litet BF3-montage.

Det är mitt första BF3-montage.

http://www.youtube.com/watch?v=1_cBe6ptSJE&feature=plcp

/Diabolic3

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 713

Känns som lite för mkt C4:or?
Imo hade det varit lite mer intressant att se dig spela med bössor.

Edit: Bra Sverige :O

jesterhead
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-08
Inlägg 330

Nja, varken kul eller imponerande att se dig springa efter en stridsvagn eller hugga någon i ryggen.

edit: men fortsätt träna och om du tycker att det är kul att göra filmer så fortsätt!

raefzm88
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916

Totalt värdelös och jobbig musik, samt dålig kvalité på videon. Orkade in se mer än 30 sekunder

Mattilainen
Titel Intresserad
Registrerad 2011-12-15
Inlägg 51

Jadu, ska jag vara helt ärlig så vart det riktigt dåligt.. Dålig musik, dåliga klipp, dålig kvalité.. Lägg ner lite mer tid på musikval, klippning, bättre innehåll i klippen och för guds skull ladda upp med bättre kvalité..

Reize
Titel Proffs
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 213

Finns det inte tillräckligt med sådana här "gaming-montage"..?

Plus att den här var ganska kass.

Diabolic3
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-03
Inlägg 5

Mattilainen skrev:
Jadu, ska jag vara helt ärlig så vart det riktigt dåligt.. Dålig musik, dåliga klipp, dålig kvalité.. Lägg ner lite mer tid på musikval, klippning, bättre innehåll i klippen och för guds skull ladda upp med bättre kvalité..

Musikvalet är väl ganska bra med tanke på texten...han nämner Battlefield, frontline, lock and load osv....lite krigsinspirerat.
Dessutom lyssnar jag mycket på underground-rap så...smaken är som baken.

Jag vet att klippet är av sämre kvalitet, men min dator låser sig när jag ska spara i HD-kvalitet...så jag valde det som gick bra för mig. Jag vet inte varför det blir så kanske är det Movie Maker som strular?

Jag har bara Movie Maker så...tips på bra redigeringsprogram vore uppskattat...helst gratisprogram.

raefzm88 skrev:
Totalt värdelös och jobbig musik, samt dålig kvalité på videon. Orkade in se mer än 30 sekunder

Som sagt smaken är....

Hur som haver... tack för eran kritik.

Ha det bra!

/Diabolic3

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 161

Det känns som om alla på hela stora internet kränger montage om bf/cod/valfri pang pang. Det är ett sådant utbud att man blir kräsen. Svårt att göra något som sticker ut ut mängden.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 351 medlemmar online. 16 foruminlägg har postats idag.

FZ