Inaktiv
BF3-montage

Tja!

Länkar ett litet BF3-montage.

Det är mitt första BF3-montage.

http://www.youtube.com/watch?v=1_cBe6ptSJE&feature=plcp

/Diabolic3

Medlem

Känns som lite för mkt C4:or?
Imo hade det varit lite mer intressant att se dig spela med bössor.

Edit: Bra Sverige


signatur

Rwa?

Medlem

Nja, varken kul eller imponerande att se dig springa efter en stridsvagn eller hugga någon i ryggen.

edit: men fortsätt träna och om du tycker att det är kul att göra filmer så fortsätt!

Medlem

Totalt värdelös och jobbig musik, samt dålig kvalité på videon. Orkade in se mer än 30 sekunder

Medlem

Jadu, ska jag vara helt ärlig så vart det riktigt dåligt.. Dålig musik, dåliga klipp, dålig kvalité.. Lägg ner lite mer tid på musikval, klippning, bättre innehåll i klippen och för guds skull ladda upp med bättre kvalité..


signatur

M'kay?

Medlem

Finns det inte tillräckligt med sådana här "gaming-montage"..?

Plus att den här var ganska kass.


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Mattilainen:

Jadu, ska jag vara helt ärlig så vart det riktigt dåligt.. Dålig musik, dåliga klipp, dålig kvalité.. Lägg ner lite mer tid på musikval, klippning, bättre innehåll i klippen och för guds skull ladda upp med bättre kvalité..

Musikvalet är väl ganska bra med tanke på texten...han nämner Battlefield, frontline, lock and load osv....lite krigsinspirerat.
Dessutom lyssnar jag mycket på underground-rap så...smaken är som baken.

Jag vet att klippet är av sämre kvalitet, men min dator låser sig när jag ska spara i HD-kvalitet...så jag valde det som gick bra för mig. Jag vet inte varför det blir så kanske är det Movie Maker som strular?

Jag har bara Movie Maker så...tips på bra redigeringsprogram vore uppskattat...helst gratisprogram.

Skrivet av raefzm88:

Totalt värdelös och jobbig musik, samt dålig kvalité på videon. Orkade in se mer än 30 sekunder

Som sagt smaken är....

Hur som haver... tack för eran kritik.

Ha det bra!

/Diabolic3

Medlem

Det känns som om alla på hela stora internet kränger montage om bf/cod/valfri pang pang. Det är ett sådant utbud att man blir kräsen. Svårt att göra något som sticker ut ut mängden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar