BF3 PS3 Problem med Squade

Medlem
BF3 PS3 Problem med Squade

Hade ett otroligt irriterande problem igår..
Vi kunde inte alls hamna i samma lag.. Squade..

Bjöd in alla ifrån menyn men vi hamnade alla splittrade..
Men i samma lag iallfall..

Där efter så förstod man ganska snabbt att man kan hoppa ur befintligt squad å hoppa in i en annan.. Exempel Hotel.. Men vi fick inte med alla..

Någon som har en bra sida eller film.. så jag kan skicka ut till mina bf3 vänner så man slipper vara en sambandscentral å försöka lösa problemen via telefon...

/ Riiicco80 Ps3 Sveas Hjältar


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Vad jag förstår så är detta ett problem som alla (de flesta?) som spelar BF3 har. Tyckte jag läste att EA och Dice är medvetna om problemet, men vad hjälper det oss nu liksom. Tur att jag inte hunnit spela det än pga jobb, känns som om det är för mycket fail kring den här releasen just nu.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vad jag förstår så är detta ett problem som alla (de flesta?) som spelar BF3 har. Tyckte jag läste att EA och Dice är medvetna om problemet, men vad hjälper det oss nu liksom. Tur att jag inte hunnit spela det än pga jobb, känns som om det är för mycket fail kring den här releasen just nu.

Okej så det är lite på vinst eller förlust.... tråkigt..
Men men det var problem med BFBC2 oxå innan dom fixade... Men jag är inte hur förlåtande som helst... Det som är meningen för mig med dessa spel. Spela tillsammans göra saker tillsammans å prat osv...

Har ej spelat spelet så mycket heller jobb och sjukdom... Men snart så blir det kriga av..


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Har inte sett detta som något kritiskt problem. Jag har snarare blivit blittförbannad utav voice chaten som är rent skit!
tex.
Polare - Det"----HACK-----"BA"------HACK----"OM"------hack------DEJ
Jag - Va?!
Hackar ju lika mycket som när man har soppatorsk!

Medlem
Skrivet av Haeken:

Har inte sett detta som något kritiskt problem. Jag har snarare blivit blittförbannad utav voice chaten som är rent skit!
tex.
Polare - Det"----HACK-----"BA"------HACK----"OM"------hack------DEJ
Jag - Va?!
Hackar ju lika mycket som när man har soppatorsk!

Vi testade lite nu.. å jag är på väg att knäcka skivan å aldrig mera spela igen..
Fan det gör inte i en.. jag skiter i grafiken om man inte kan spela spelet så kvittar det hur snyggt det är...


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

1
Skriv svar