luxen62 skrev:
På tal om sniper, är det väl bara en massa 16åringar som inte kan spela, dom bara söker ranking, sen visar det sig att dom är urusla på spela, faga typer som inte vill vara med i spelet, bara ligga o pricka
Djä... trist spelstil, jg föreslår att dom skaffar en piltavla så kan dom sitta o kasta pil istället, billigare.
Glad Påsk
Den sorgliga delen när man faktiskt tar åt sig, förmodligen för man själv är 16 antar jag.
Personligen har jag inget emot snipers i sig, så länge dem gör vad dem borde göra.
Som exempel Conquest (vilket jag typ bara lirade) Handlar det ju om att ta över flaggor för att få fienden att bli av med tickets.
En sniper som är duktig och spelar som han borde (nu räknar jag inte med aggressiva snipers, utan dem som ligger på avstånd.) och ligger på sin lilla kulle 300meter bort.
Visserligen hjälper han inte till alls med att ta över flaggor, men han gör annat som faktiskt gynnar laget ordentligt.
För det första, om han lägger sig så att han har översyn över en viss flaga, så kan han enkelt och säkert försvara den från fienden.
Dessutom så borde han få relativt bra K/D, Vilket är väldigt viktigt i Conquest.
Varje gång han dör tappar laget en ticket, varje gång han dödar tappar fienden en ticket.
Tycker det talar för sig själv att dem gynnar laget ordentligt.
Om dem nu spelar bra och gör vad dem borde.
Sen säger jag inte att alla borde spela snipers och ligga och campa.
Men att ett par stycken i laget kan göra stor skillnad.