BF3 till PS3 någon?

Medlem
BF3 till PS3 någon?

Hejsan!

Yo, Gimzo_O (PSN) här söker folk som vill lira BF3 ihop o skjuta newbs, spela taktiskt osv osv jag spelar dagligen och älskar BF3

PSN: Gimzo_O

Trevligt om du har en mikrofon men funkar utan

Medlem

Well du borde se att jag har det, är ju i din vänlista så ;P

Har ett par polare som har BF3 också men vet inte hur pass "på" dem är.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

haha ja Ohem har sett men du spelar mycket andra spel
tack för tipset Sebastian!

Medlem
Skrivet av lolan:

Hejsan!

Yo, Gimzo_O (PSN) här söker folk som vill lira BF3 ihop o skjuta newbs, spela taktiskt osv osv jag spelar dagligen och älskar BF3

PSN: Gimzo_O

Trevligt om du har en mikrofon men funkar utan

Hur gjorde du för att få fler soldater? Har letat hur länge som helst efter det!
Jag spelar gärna med dig föresten, men just nu är mitt ps3 på lagning. Lägger till dig på Battlelog så länge!

Medlem

hur menar du med fler soldater? just nu spelar jag själv ^^

Medlem
Skrivet av lolan:

haha ja Ohem har sett men du spelar mycket andra spel
tack för tipset Sebastian!

Amen vad fan säg till bara fast det kan hända att jag spelar med andra när du invite:ar, men i övrigt så är jag på!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av lolan:

hur menar du med fler soldater? just nu spelar jag själv ^^

Var lite förhastad där kanske På Battlelog visas två st "soldater" i din profil , Gimzo_O och hajdari_shipol. Men nu såg jag att den senare aldrig har varit aktiv

Medlem

PSN: adestro (profil: dyrmenbra)

Lirar gärna med någon/några. Har mikrofon, till tjejens stora förtret.


signatur
Medlem

Yo !

PSN : Adenberg - Battlelog: Adenberg

Adda mig mer än gärna mi som vill ha en till partner, har mic och spelar nästan dagligen.
Har för närvarande inte en kotte att lira med så spelar mestadels med randoms, men anser mig själv duktig och är mer av en conquest spelare ! Adda adda !

1
Skriv svar