Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det här är ju sjukt...

VIlka affärer släpper spelhelvetet IDAG?
INTE IMORGON ELLER DEN 1a NOVEMBER!

Förstår inte heller. Jag kan inte spela föränn den 31a men vissa här verkar redan lira? Är väl bara släppt i USA innan den 31? confused <:B

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Det här är ju sjukt...

VIlka affärer släpper spelhelvetet IDAG?
INTE IMORGON ELLER DEN 1a NOVEMBER!

Förstår inte heller. Jag kan inte spela föränn den 31a men vissa här verkar redan lira? Är väl bara släppt i USA innan den 31? confused <:B

Har du förladdat spelet så kan du följa det här så kan du spela redan nu! http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/1pbx9o/bf4_bes...


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Äsch, pallar inte betala fullpris för att spela idag.
Så jag köpte det via Fast2Play, men köpte ju fel typ...
Såg inte att dom hade premium EDITION förens efter jag köpte BF4 i sig, och om jag köper premium efteråt förlorar jag typ 20kr på det.
Så jag skickade iväg en ticket och fråga om det går att ändra/uppgradera till det, även fast betalningen är gjord (dock har jag ingen seriekod än)

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det här är ju sjukt...

VIlka affärer släpper spelhelvetet IDAG?
INTE IMORGON ELLER DEN 1a NOVEMBER!

Kanske inte hjälper dig, men jag köpte det via GMG igår och det gick iaf att preloada direkt i Origin. Får se om det nu funkar att lira ikväll.

Kan ju vara så att våra vänner här ovanför antingen lirar via VPN eller så får dom med premium lira tidigare än andra (för så ska det ju vara med framtida exp..öhh mappacks)

Owe
Medlem

639:- för BF4 + Premium på Cdkeyshere.com

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det är då själva faaaaaaaan.
Fast2play skrev tillbaks att "Sure, we give you the amount money back as Reward points, so you can use them in your purchase for Premium Edition."

En timme senare
"Your reward points should now be in your account"

Fem timmar senare
*väntar fortfarande på reward points*

Tror fan dom jävla judarna har lurat mig.

Vad tråkigt :/ Har aldrig själv haft problem när jag har köpt därifrån. Ligg på dem !

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av totte1015:

Det är då själva faaaaaaaan.
Fast2play skrev tillbaks att "Sure, we give you the amount money back as Reward points, so you can use them in your purchase for Premium Edition."

En timme senare
"Your reward points should now be in your account"

Fem timmar senare
*väntar fortfarande på reward points*

Tror fan dom jävla judarna har lurat mig.

Vad tråkigt :/ Har aldrig själv haft problem när jag har köpt därifrån. Ligg på dem !

Hela fucking sidan ligger ju nere under hela kvällen, ett sätt för dom att undvika kundernas klagomål.
Så helt seriöst, dom har nu tagit spelet, och inte get mig poängen... Så nu sitter jag till 100% utan spel eller återbetalning.
Jag skickade ett långt mail till Skrillex (dom som transaktionen går igenom) med förklaring och att jag vill ha tillbaks pengarna.
Men jag är 100% säker på att det kommer inte hända ett piss.
Om inte annat så får jag väl premiärringa till konsumentverket

Medlem

Gick att spela redan den 28de med lite pill *rolling eyes*

Inaktiv

:down:Ska köpa BF4-Premium även om det SÖG.

Inaktiv

:down:Ska köpa BF4-Premium även om det SÖG.

Medlem

Spelbutiken.se är ALLTID billigast i Sverige. De har Prisgaranti så om du hittar det billigare nån annanstans så sänker de priset.

Fick tom tillbaka "Spelbutiken Points" för att min kompis förbokade BF4 billigare än mig (Han beställde senare)


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

12
Skriv svar