Brinner ni fortfarande för BF 2142?

Medlem
Brinner ni fortfarande för BF 2142?

Hej!

Som jag skrev i rubriken så undrar jag om ni som en gång köpte BF 2142 när det släpptes fortfarande spelar det och tycker det är kul?

Så att säga.......hur många av er ser er själva som veteraner när ni spelar? (BF 2142 Alltså)

Själv så tycker jag det är lika kul som när det släpptes och kommer nog fortsätta ett bra tag till!!!

Grattis i förskott BF 2142!!!
Det håller än!!!

Medlem

Brinner och brinner Jag tycker att det är ett jäkligt skönt lir. Trots att det har haft sina svackor, speciellt senaste patchen som tog ett bra tag innan den uppdaterades. Men i mångt och mycket är det ett spel som fortfarande håller.

Vi får väl se hur det går när COD4 kommer, trodde Airborne skulle stjäla BF2142:s plats på tronen men så blev det icke

Tanka ner 1.40 Beta 2 och kom in på någon av servrarna så ska jag leta upp dig och utöva mina strategier på din gubbe

Medlem

måst tyvärr säga att jag gillade inte 2142 från början, och fastnade aldrig för det, kanske pga jag tycker det är overklit men, Battlefield 3 lär väl "gå back" så de ser ja framemot


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Medlem

Jag var duktigt såld på BF2142 men efter att man ägt alla BF-spelare utom 24 personer i sverige så tröttnade jag :/
Nu är jag såld på Eve istället och förmodligen kommer det hålla i sig en god stund.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Spelar både BF2142 och BF2 fortfarande... Köpte spelen när de släpptes...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

lira bf2142 några timmar varje dag, mest på 64/pers serv.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

installerat det nu igen, ska spela senare idag(efter jag har sovit alltså xD). Om man har spelat BF2 är man ju "Veteran"

Inaktiv

Brinner och brinner. Hade jag haft ett bättre grafikkort hade jag nog spelat det oftare.

Om det är för många explotioner i närheten där jag spelar så hackar det big time


signatur
Medlem

Jaa jag spelade det varje dag i typ 3-6 månader men sen så la jag av över sommaren och har börjat spela någon gång i månaden nu ..

Medlem

började spela lite smått idag, märks att det var ett tag sen man lirade iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Haha du lär dig Dumlen! Har spelat lite till och från, började igen för inte så länge sen. Jäddra dåligt det går i början men man får ta och komma in i det igen och lära sig så går det bra

Medlem

Jag spelar detta spel fortfarande! Jag tycker att det är skitkul och det har jag alltid tyckt xD. Spelar lite då och då, kommer spela lite mindre då jag just fått CoD!
(Första inlägg!!!!:D)

Medlem

Offtopic : Någon som har lsut att lira lite nu ? Skicka PM // Jo0n

1
Skriv svar