Clan Match lr Funwar PC BF3

Medlem
Clan Match lr Funwar PC BF3

3 & 4 Feb söker vi nu lite folk att skjuta på, helst en clan/ Platoon som även vill ha lite ball, PC
Vi är några gamlingar som söker lite spänning till vår server, samtidigt som vi bälar några bärs
Ni kan testa servern, bara sök efter: Fragnet.net - This is Hell - Mixed - No Rulez
Vi är 6 st kanske 7 om inga däckar "lolz"

Hör av er till mig jyrrga@gmail.com eller sök efter vår platoon TAK = Team Arga Kärringarna ( PibesiLL )

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/219ec65d-c9...

Medlem

Haha låter som min gamla klan, bunt fulla herrar, så de ska vara

Medlem

Tjena Vi i FrälsningsArmén(FA) är intresserade av lite krig fast vi kör endast Hardcore

Medlem

Vi kanske kan blanda lite, några matcher på vår server normal mode och några på er server HC
Vi är helt klart på, vi ska sitta 2 dar och lira, kärringarna fick semester

Medlem

haha ja de låter som nåt de haha. ska vi köra Password på servrarna då?

Medlem

Ja det blir väl lämpligt att vi gör det, så slipper vi massa andra
Jag har lagt till er server i Favoriter med.

Medlem
Medlem

Testade lite innan men man måste göra servern unranked för att ha password, lättare att ställa ner servern till hur många vi blir kanske, det går ju att göra i procon iaf snabbt å smidigt.

Medlem

okej de funkar ju också

Medlem

Nu börjar det ju närma sig, är ni fortfarande på

Medlem

ska höra med grabbarna hur många va ni nu igen?

Medlem

Vi är 8 om allt går bra, men man vet ju aldrig vad som händer, 5 är vi till 100% iaf
Kolla och se vad du kan skrapa ihopa, vi är online från Fre 1800 ca till Söndag hehe så alla dagar funkar. Får ni inte ihopa nått, så e det lungt.

Medlem

Tjenare är ni sugna på att köra lite?

Medlem

så typiskt att Origin ska klydda som fan, där kommer fler chanser. jag har addat dig i spelet nu iaf, vi sitter här till sön iaf och Lanar, annars kör vi en annan gång

1
Skriv svar