Dad's army söker spelare för moget publikt spelande

Medlem
Dad's army söker spelare för moget publikt spelande

Söker spelare till [Battlefield4] [World of tanks] [CS GO] [ARMA III]

Dads Army rekryterar [BATTLEFIELD 4] och [ARMA III] spelare för moget socialt publikt spelande
Vi är en mogen clan med rötter från BF 1942 tiden. Dads army har spelat samtliga battlefield spel genom åren.

Dads army´s inriktning är för "mogna" och "lite äldre" folk och medelåldern är en bit över 30 år i klanen och samtliga svenskar.

Nu söker vi även ARMAIII, WOT samt CSGO spelare för COOP och övrigt gameplay

Många av oss har barn och familj och vill ha lite rolig kvällsunderhållning/helgunderhållning.

Vi spelar även match om vi får ihop tillräckligt med folk. BNL north med mera.

Men just nu spelar vi enbart public ofta på vår egen server utan några som helst krav, förutom att vara online lite då och då.

Just nu söker vi "äldre och lite mognare" spelare som vill lira med oss public på Battlefield 4, Battlefield 3 och ARMAIII

Vi har:
#hemsida: www.dadsarmy.se
#server: dadsarmy bf4
#teamspeak server
#facebook grupp Dad's Army BF4 eller Dad's Army
#platoon på bf4 #Dads [dads]
#arrangerar ofta egna LAN i södra Sverige (Jönköpingstrakten)

Ansök i denna tråd eller adda mig på battlelog ancientevil_one, allra enklast är att ansöka via :
www.dadsarmy.se

Vi vill gärna har lite svar på följande frågor:
#Ålder och social status/bakgrund/ort/bor
#Spelar helst som vilka klasser samt RANK:
# Hur ofta du spelar kan /spela per vecka?
# Varför vill du joina DADS army?
#Vad kan du bidra med för Dads army?

Välkommen!
Med vänlig hälsning: [dads] Ancientevil_one på battlelog // rekryteringsansvarig//

Medlem

Hej är en väldigt vuxen gammal BF spelare som saknar de lite äldre spelarna i online träsket. Brukar hyra mig en server men det blir oftast att jag sitter ca 85% av min speltid och "rensar servern" från icke önskvärda spelare främst de som inte kan följa rever rules. Det lockar inte längre, så hitta en clan som har mina värderingar vad gäller FPS spelande online vore kul.
Min BF3 server tog 3mån att "städa" som ensam admin och det var en 64player som var full + kö varje kväll. Men ca 85% av tiden var admin jobb så jag tröttnade.

Har spelat i många ligor som tex saw som under clan till då sveriges bästa clan. Startade i old bastards clan en Engelsk/Amerikansk clan med massor av BF2 spelande. Men är idag inte intresserad av att spela matcher. Har väntat med BF4 tänker köra till hösten.
Ska kolla er site och hör av mig om det verkar intressant.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hej!
Kul att det visas intresse. Kan bara säga det att vår hemsida under utveckling. Vi skall rensa allt och fixa nytt så där finns inte så mycket att läsa.

Men viktigaste nischen vi har är att vi är över 30 allihop i princip och medelåldern i clan tippar jag på är runt 35.
Vi brukar vara mellan 3-14 spelare online varje kväll och totalt har vi 22 members i platoon.
Vi du ha mer info eller bara tjöta med oss kan du komma in på vår ts i helgen.

Medlem

Tackar får de vad tiden räcker till. Ska ha lite barnbarn's tid i helgen men oavsett så hör jag av mig när jag kan,
Addar dig på battlelog. spelar lite BF3 ibland.
Vi hörs...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Gfx
Medlem

Kanske lite sent såhär i efterhand. Men eran BF1942-server var fantastisk!

/[FADER]Gfx

Medlem

hehe ja det var innan min tid.. jag joinade dads 2004 eller något...

Medlem

Tja! Skulle vara nice att lira med DADS igen. Spelade med och mot dem under 1942-tiden och så vitt jag minns så var det ett trevligt gäng. Selar Sniffen med er längre eller har han lagt av helt?
Träffade er även under ett sunkigt Mullsjö-lan.

Brukade nicka Hellsing förr och spelade i NVA, men allt detta var ju före din tid, så att säga.

Jag är 32 basst och har inte allt för mycket på mina händer just nu förutom att åka MC när vädret står mig bi. Bor en bit utanför JKPG och det borde väl räcka som förklaring. Min bakgrund är väl att jag spelat BF sedan det släpptes. Spelat i klan och fightats i up north och clan base. Har mer eller mindre spelat alla BF-spel och haft kul men har inte hittat något direkt gäng att spela med de senaste åren så det har blivit en hel del ensamt i pub-spel, vilket blir rätt trist efter ett tag. Iom att jag inte spelat "seriöst" på ett tag så är jag rätt rostig men kärleken finns där än. Jag spelar gärna som support, assult eller egineer som tanker.

Varför vill jag joina? Som sagt, ni var ett bra gäng då och det är ni nog fortfarande. Vill ta mig i kragen och ge BF4 en ärlig chans och se hur det går och testa klanlivet igen vore kul.

Vad kan jag tillföra undrar du. Ja du.... dålig humor och svordomar.... kanske? Nej, men seriöst, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag är social och rätt trevlig om det vill sig och det är väl inte fy skam. Har ju erfarenhet inom klanandet och gillar team work så det är ju lite att hänga i granen.

I BF4 nickar jag HeikeBoy, vill byta namn men är för lat. Mina stats suger då jag just nu casualspelar och struntar i vilket om min poäng är bra eller inte.

F.ö har ni fylleslag fortfarande? Bland det troligaste man hade förr med dads!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Tjena Hellsin. Kommer inte ihåg om jag minns dig men givetvis är vi samma goda gäng i samma anda. Vi har en hel del nytt folk så vi har väl föryngrat oss en hel del. Medelåldern är runt 30-40 skulle jag tippa på.
Ofta är vi mellan 5-10 pers online varje kväll

Vi är runt 20-25 stycken som spelar till och från.

VI kör enbart public för stunden och BF4.
Det är bara regga dig på vår sajt www.dads-army.enjin.com där all info och teamspeak info med mera finns så ordnar sig resten

Medlem

Necropost, men å andra sidan så handlar den ju delvis om gamla gubbar/spel så det blir ju lite lagg ibland.
Gfx, tackar. Det var mycket jobb men visst var servern skön. Jag lirar med OmEn numera.
Hellsing, vadå sunkigt i Mullsjö? De lanen är ju legendariska. Kommer ihåg ditt nick men inte mer. Vilket är ganska talande för MullsjöLan. Sniff nickar numera Laggmonstret och lirar i det eminenta gänget Old Gents.
Gogogo Dads och hoppas ni finns kvar till bf 64.

Medlem

Utökat i DADS med fler spel. CSGO, WOT ARMAIII också

Medlem

Över 100 members i DADS
Vi planerar oven LAN i maj med 40-60 personer
Blir riktigt Roligt!

1
Skriv svar