Deadbeat.se har återigen öppnat rekryteringen

Inaktiv
Deadbeat.se har återigen öppnat rekryteringen

Rekryteringen hos Deadbeat.se har återigen öppnat.

Detta beslutet har gjorts nu efter att vi har etablerat en stomme i klanen. Tanken är att vi ska få igång våra PCW matcher så fort vi kan.

Vad söker vi?

Som en rekryt i Deadbeat kommer krav att ställas för att du ska få byta ut taggen rekryt till member. Vi kommer bland annat vilja att du är med när vi spelar, att du kan lira alla klasser, att du spelar teamplay och att du har en mick. En donation för våra serverbehov är inget minus i kanten heller. Eftersom det just nu är ett rätt så nytt spel så har vi mycket olika ämnen som måste ses över såväl som taktiker och management, därför vill vi gärna att man kollar över forumet när man har tid.

Utöver kraven vi har för att du ska få komma in på en prövotid kommer vi tilldela er en Rekryterings Officer, han kommer försöka hålla koll på er så mycket som det går och ifall han känner att ni är mogna får ni gå vidare till slutfasen.

Avslutande fas i rekryteringen kommer se ut på så sätt att 4 rekryter får möta 4 members i en SQTD, fokuset här är som vanligt att vinna, dock är det inte det vi kommer bedöma under matchens gång.

Detta är en seriös klan som redan har ett antal världsspelare från diverse spel och är ingen funclan, ansök därefter.
Ansök här!

Medlem

Roligt att se fler klaner etablera sig.

Ser ut som vi kommer bli två väldigt stora klaner.

Kan bara önska er lycka till Deadbeat.

Vänliga hälsningar

//dizzid1a. CL för TeamFRAGNation.net


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv

Tackar! Och säger detsamma självklart även om det inte är storleken vi går efter.

Känns som om vi måste få igång lite PCW matcher mot varandra när servrarna blir lite mer stabila! EA och Dice håller fortfarande hårt i våran.

När det gäller turneringar och så, har ni planerat att liksom oss börja med detta så fort det går? Utöver de två öppningsturneringarna på ESL menar jag nu.

Inaktiv

Servern är igång och heter #1 Deadbeat.se :: Svensk Gaming. Vi kör med ESL regler just nu inför kommande turneringarna som startar imorgon, ifall ni vill ha PCW kontakta oss på www.deadbeat.se/forum.html !!

Inaktiv

Bump, Lirar PCW dagligen, söker dock även Svenska motståndare!

Inaktiv

Bump, fortfarande fler Svenska motståndare!

Inaktiv

Jag bumpar väl jag med då. Kan förövrigt säga att jag heter Nimrod i Deadbeat och Phireman har skrivit fel länk där uppe.

www.deadbeat.se/forum.html ska det va!

Medlem
Skrivet av Phireman:

http://www.deadbeat.se/images/Deadbeat-news.png

Rekryteringen hos Deadbeat.se har återigen öppnat.

Detta beslutet har gjorts nu efter att vi har etablerat en stomme i klanen. Tanken är att vi ska få igång våra PCW matcher så fort vi kan.

Vad söker vi?

Som en rekryt i Deadbeat kommer krav att ställas för att du ska få byta ut taggen rekryt till member. Vi kommer bland annat vilja att du är med när vi spelar, att du kan lira alla klasser, att du spelar teamplay och att du har en mick. En donation för våra serverbehov är inget minus i kanten heller. Eftersom det just nu är ett rätt så nytt spel så har vi mycket olika ämnen som måste ses över såväl som taktiker och management, därför vill vi gärna att man kollar över forumet när man har tid.

Utöver kraven vi har för att du ska få komma in på en prövotid kommer vi tilldela er en Rekryterings Officer, han kommer försöka hålla koll på er så mycket som det går och ifall han känner att ni är mogna får ni gå vidare till slutfasen.

Avslutande fas i rekryteringen kommer se ut på så sätt att 4 rekryter får möta 4 members i en SQTD, fokuset här är som vanligt att vinna, dock är det inte det vi kommer bedöma under matchens gång.

Detta är en seriös klan som redan har ett antal världsspelare från diverse spel och är ingen funclan, ansök därefter.
Ansök här!

Varför ska alltid battlefield lag vara så överdrivet överseriösa och tro att de bedriver någon sorts militär verksamhet?

De åren jag spelade på en högre nivå i andra spel så räckte det med ett par tre matcher med den nya lagmedlemmen för att man skulle se om han är något att ha eller inte.
Ranker i ett lag är också helt onödigt. Ett bra lag har inte en CL, ett bra lag är ett lag.
/whine

Vart finns de seriösa lagen som vill spela och vinna matcher, inte bedriva någon sorts wannabe militär verksamhet?

Inaktiv

Det är kanske så att det är en gammal klan därav finns både klanledare och hjälpande klanledare kvar, sedan har vi 2 stycken officerare som i BFBC2 sköter diverse saker såsom taktiker, hemsida, lineup osv. När vi spelar har inte ranken Klanledare något värde, de enda personernas ranker som spelar roll är de som leder och gör alla beslut,. Man kan ju diskutera hur mycket man vill om hurvida man behöver folk som gör detta, men i 8v8 conquest anser vi att 2 squadledare är bra att ha då det finns många olika taktiker att använda.

Fråga inte mig hur det kommer sig att det är såhär, förmodligen är det så att även jag har spelat på en högre nivå än dig i klanspel helt enkelt där man anser att ett system behövs(ifall du vill diskutera mer vem som har längst penis hänvisar jag dig till PM så du inte gör bort dig). Men utan att gå in på detaljer så kan man använda vilket system man vill sålänge man når sina mål med spelet. Så, om du har andra mål med spelet ger jag fullständigt fan i, du borde göra detsamma angående oss.

Case closed.

Inaktiv

Nu har vi två servrar uppe, för att veta mer läs på http://www.deadbeat.se/server.html

Ish
Medlem

Gött, kommer in och smiskar er någon dag


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Menar du klanlir eller publir då?

Medlem

Kör ni mycket squad rush? Har nämligen tre personer i min Warhammer guild som jag brukar spela med


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Vi spelar det vissa träningsdagar samt de tävlingar vi är med i, 5 matcher lirade idag varav en var tävling.

Inaktiv

Förnyad design på hemsidan, kolla in www.deadbeat.se/index.html !

Inaktiv
Inaktiv

Söker fortfarande lite members, Deadbeat är fortfarande obesegrade i ESL.

Medlem

Jag blev lite småintresserad faktiskt. Även fast jag bara lirar Rush på Hardcoremode.. men kan ju checka eran server o så om ni är nå bra

Medlem

Tjenare!

Tänkte höra om ni fortf. behöver folk till Deadbeat?
Hör av er! / Gurra


signatur

- | d'e göttsnack | -

1
Skriv svar