Dedicated server BF3

Medlem
Skrivet av Darkman:

Rocketblast fd Maxtarget Söker man i spelet BF3 efter deras servar så kommer det upp några olika slots.
Men aldrig några 64 slotare.Undrar varför??
Hyr 1st 64 av dom idag men den crashar mest hela tiden. Spelar ingen roll om den är full eller inte.
Den går ner ändå. Har påtalat felet till dom men får ingen hjälp av dom att dom löser problemet dom har.
Inget mera 64 slot från dom. Inte värt pengarna. Dom skulle tjäna på att inte ha nån 64 slot till försäljning.

Fragnet hade vi i BFBC2 men den servern hade vi bara 2 månader. Dålig service där, kunde vänta 36 h innan dom enns orka svara på mejlen.

Branzone visst ligger inte i sverige men 64 slotaren rullar på utan några problem. Bra och snabb service.

Darkman, vi har aldrig varit host för BFBC2 - så du måste blanda ihop oss med någon annan provider (Fragnetics möjligtvis?). Med tanke på att vår genomsnittliga responstid ligger på 13 minuter, så skulle jag nog avskeda jourhavande tekniker om vi var uppe på 36 timmar

Medlem

Kan ni (e-s.se och Rocketblast m.m) inte allihop bara ta den här diskussionen över email eller ringa och tala med varandra som normalt folk imorgon istället. Killen ville bara lite tips om några bra ställen som hostar BF3 servrar. Så som ni har snackat och babblat coh kastat skit mot varandra så vet jag inte vem eller vad jag ska tro på riktigt, blir förvirrande.
Killen om jag hade varit du hade jag valt rocketblast då dom verkar vara så trevliga som möjligt och låter ärligt talat som det är bra och förhoppningsvis ger bra support. Även efter att jag läst vad Darkman sa, det kan ju vart något tillfälligt problem med internetlevrantören eller nåt under just den perioden vad vet jag. Men enligt mig verkar Rocketblast vara mest trevliga, bemötande och låter också som att dom tar hand om sian kunder. Om du vill ha 1% av kanske hundra bättre så är väl e-s-se valet men jag skulle inte räkna med att dom varken är trevliga, bemötande eller har någon bra support som hjälper en när något ät fel. Fragnet har jag ingen uppfattning. Men jag kan ha jätte fel då jag baserar detta på två personer inom två olika företag, dock så verkar båda när dom pratar vara rätt högt upsatta så jag håller mig till det jag sagt tills jag får reda på något som ändrar det.

12
Skriv svar