Tiny skrev:
För att vara en beta är jag väldigt nöjd.
Ser det inte som ett spel i serien 1942, 2 och nu 3'an om den kommer. Men som ett lite mindre BF-spel är det skitkul. Samma intensiva eldstrider som man njöt mycket av när BF2 släpptes. Sedan en postiv sideffekt är att man inte behöver skramla ihop 64 spelare till tournament osv, och även med mindre spelare känns det tämligen intensivt.
+ Försörbara miljöer, helt underbart.
+ Jättefin grafik och hyfsat optimerat så här långt, flyter bra med allt på max. GTX 275, i5 och skitsnabba laddningstider med 6GB minne.
+ Väldigt intensiva eldstrider.
+ Inte för svårt och inte för lätt att döda andra. Skördar som in i bomben med det ryska assault-geväret.
- Server browsern är lite flummig, men helt ok då det är beta.
- Poängen verkar inte räknas korrekt när det gäller att låsa upp nya vapen, ranker etc, men som sagt beta.
- Ingen prone, men jag är tacksam att dem släpper till pc. Å andra sidan kommer man ifrån dolphin diving, men ingen prone som sagt.
Tack för vad som verkar bli ett underbart spel Dice!
Tiny vet vad han pratar om, verkar som många inte förstår vad Beta är och handlar om.
Ska lägga till några saker:
+ Väldigt stabilt, iaf för mig, har inte kraschat någon gång.
+ Slår Cod4 hårt på fingrarna
- Kanske beror på att det är Beta men fungerar inte så bra när man har 32 spelare. Men hittar man en server med mindre spelare fungerar det bättre och blir mer spel.
Till de som trodde att Bad Company 2 skulle vara mer likt BF2 för vänta till BF3 i så fall.