Få M1 geväret?

Medlem
Få M1 geväret?

I huvudmenyn i BC2 så står det att man ska regga sig på veteran.battlefield.com för att få M1 geväret, jag har reggat mig och lag till några av min tidigare BF spel. Men inget gevär...

Av nån anledning så kan jag inte lägga till BC2 som spel i min veteran profil, kan det ha med saken att göra?

Medlem

Inte fått den heller och som jag förstått det så ska det räcka med rank1 men kan ju vara nått annat strul


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nä det är allmänna problem med stats/veteranservrar just nu (såg någon notis om att veteransidan/servern skulle flyttas bla). Jag har inte heller sett min M1 Garand ännu, trots att jag har veteran 5-6 status. Du ska ha minst ett tidigare bf spel innan bc2 för att få Garanden.


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem

M1 Garand verkar bara funka på servar utan 'ranking'.

Av någon anledning..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag var redan registrerad på veterans sen första Bad company (man låste upp vapen där med), så när jag startade upp spelet för första gången så fick jag ett meddelande att jag hade fått Garanden. Tråkigt att det inte fungerar för er, för det är ett roligt vapen tills man har låst upp M14.
Förhoppningsvis så fixar Dice till det här samt PS3 store som inte fungerar...

Räknas BF1943?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

ja men det funkar fan inte, har lagt till bf2 å heroes för min 1942 nyckel vägrar funka, förstår ej varför dom inte fixar det har ju varit så ända sen release?

Medlem

Jag har för mig att det var att man måste ha 2.. ska kolla. Men för mig funkar inte skiten heller..

Medlem

Kunde enbart lägga till BF2 via login-uppgifter. Men för mina andra bf-spel så säger den att mina keys redan har blivit använda. Hur är det möjligt, eller buggar det bara?

Medlem

Hade M1 Grand på release dagen, men förlorade den dagen efter. Precis samma som alla Amricaner..


signatur

Star Citizen - Swedish Umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
Sweumb på RSI
Sweumb Discord

Medlem

Hade geväret en gång, sen försvann den...


signatur

B lup

Medlem

Är det bara jag som inte haft några problem överhuvudtaget med BC2? Jag har fått allt när jag skulle och ingenting har försvunnit...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte haft några problem överhuvudtaget med BC2? J

Verkar som det.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte haft några problem överhuvudtaget med BC2? Jag har fått allt när jag skulle och ingenting har försvunnit...

kan du välja garanden på rankade servrar ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som inte haft några problem överhuvudtaget med BC2? Jag har fått allt när jag skulle och ingenting har försvunnit...

kan du välja garanden på rankade servrar ?

Jag lirar på ps3 och där är det bara rankade servrar!

Medlem

ah okej, till pc funkar det iaf inte

Inaktiv

Jag har samma problem med mina nycklar, ingen av mina gamla nycklar fungerar alla är "redan använda".

Tycker hela sidan känns ganska skakig, att man skickar alla sina nycklar utan https tex känns ju minst sagt amatör mäsigt

:\

Medlem

Ha ha precis som för mig. Precis ALLA av mina nycklar är använda redan står det. Helt jefla kass då man har alla spel sedan 1942, så man tycker att man förtjänar M1an.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Sent nu, men M1 Garand funkar sen senaste patchen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar