FZ:s Battlefield 3-server

Medlem

vad innebär BF3-torsdag?
låter som man ska vara med!

Medlem

Efter som det har efterfrågats har vi delat upp BF3 servern till en 32 slots mixed med bara B2K maps och en 24 slots TDM med Canals only, vilket ger mest action just nu. På 32 slotarn rullar Wake på Conquest och resten av B2K kartorna i Rushmode. Håll utkik efter events som kommer på dessa servrar! Kommande events hittar man bäst i vår Steamgrupp http://steamcommunity.com/groups/svenskapcg

Medlem

Jag har slängt på en Votemap plugin på 32 slot servern. Är det någon speciell gamemode eller några kartor ni tycker borde vara med är det bara att hojta till här.

Medlem
Skrivet av Paska:

Jag har slängt på en Votemap plugin på 32 slot servern. Är det någon speciell gamemode eller några kartor ni tycker borde vara med är det bara att hojta till här.

På tal om FZ servern, har ni autobalance plugin?
Finns en del servrar som saknar dem och där blir lagen så jäkla obalanserade >.<

Medlem

Jag kan lägga en truebalancer på 32 slotarn, på TDM servern är det nog ingen mening efter som rundorna går så snabbt där.

Är servern fortfarande uppe?

Jag har precis ansökt om att joina


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

plz can guys make some map rotation for server "PC Gamer & FZ.se BF3 | 1000 tickets | Bandar Desert 24/7 |" its F**** boring plaing same map again and again....like the server ping is good etc but some rotation plz

Medlem

We have tried map rotations on it, everytime we ended up with an empty server. We actually have two servers. The only have TDM canals, but we can make that into a server with map rotations.

12
Skriv svar