FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Kozza
Titel Frågvis
Registrerad 2012-07-21
Inlägg 37

Hej, jag har ett problem när jag ska logga in på Battle log, det står att jag har fel lösenord eller fel e-mail men jag har ändrat lösenordet men det funkar inte ända! Men jag spelade Beta´n och har registrerat BÅDA acc´en med samma e-mail?! (vilket jag fattar inte hur man kunde göra)jag kunde logga in på acc´et som jag hade när jag körde betan med samma e-mail, så jag ändrade min email på mitt beta acc och sen provade jag igen men det funkade inte.... så nu har jag fått slut på ider :/ så Snälla hjälp mig!

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 422

Kozza skrev:
Hej, jag har ett problem när jag ska logga in på Battle log, det står att jag har fel lösenord eller fel e-mail men jag har ändrat lösenordet men det funkar inte ända! Men jag spelade Beta´n och har registrerat BÅDA acc´en med samma e-mail?! (vilket jag fattar inte hur man kunde göra)jag kunde logga in på acc´et som jag hade när jag körde betan med samma e-mail, så jag ändrade min email på mitt beta acc och sen provade jag igen men det funkade inte.... så nu har jag fått slut på ider :/ så Snälla hjälp mig!

Kolla med supporten, de borde kunna klura ut vad som är fel.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 240 medlemmar online. 5 foruminlägg har postats idag.

FZ