FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Fifty
Titel Stammis
Registrerad 2005-05-19
Inlägg 390

Minst en tiondel av gångerna jag slänger ut en spawn beacon kastas jag ut i windows snabbare än jag hinner säga "alt f fyra". Inga felmeddelanden, ingenting.
I övrigt fungerar spelet bra för mig men just när spawn beaconen lämnar mina virtuella händer dör spelet blixtsnabbt. Någon annan som noterat samma problem?

skottet
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-22
Inlägg 243

detta verkar vara ett problem som bara gäller för en del, jag tror bara jag har hittat en person med det problemet tidigare.
I den här tråden: http://arena.spelarenan.se/ecp.php?key=forum.posts&forumID=28&threadID=5291
finns på sidan spelarenan.se

Karmalicious
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-28
Inlägg 2 896

Har hört om problemet lite här och där, men verkar inte vara ett generellt problem utan snarare ett individuellt problem. Jag har t ex aldrig fått CTD, men jag har haft tur med BF2/2142 men så har jag haft samma spec hela tiden också.

Fifty
Titel Stammis
Registrerad 2005-05-19
Inlägg 390

Sökte runt lite på nätet och det verkar som om det inte är helt ovanligt. Hoppas att de löser det med nästa patch.

Burglar
Titel Veteran
Registrerad 2004-04-29
Inlägg 792

Nej det är inte ovanligt, jag har läst det på flera ställen. Jag själv är en hängiven CTD:are då jag slänger ut beacons :evil:

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-19
Inlägg 0

Det har hänt för mig också ett par gånger. Listan över buggar jag hittat hittils är ganska lång.

Xphome
Titel Moderator
Registrerad 2006-08-11
Inlägg 3 109

vad är CTD?

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-19
Inlägg 0

Crash to desktop - Spelet hoppar ut tillbaka till windows

Fr3gU
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-02-13
Inlägg 191

De har dragit igång en beta på 1.20 nu och där är denna fix inkluderad, tydligen. Detta brukade hända mig förut, men inte längre.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 453 medlemmar online. 28 foruminlägg har postats idag.

FZ