FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
TexN
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-27
Inlägg 311

Tja!
Söker lite folk att kunna spela med nu under sommarnätterna =) Lite trist att vara ensam imo, så om det finns några som spelar så säg gärna till. Kan även spela MW2/BO

Det kanske även finns någon klan som man kan bekanta sig med? Fast då lär jag behöva skriva mer om mig. Men om det finns någon klan som spelar bc2 o siktar sig för BF3 när det väl släpps så säg gärna till^^

MVH =)

EDIT: Spelar på PC.

Kjell-Einar
Titel Frågvis
Registrerad 2010-12-15
Inlägg 29

Ursäkta att jag lånar tråden lite men även jag söker folk att spela med, men på Ps3. Tyvärr är det sällan jag har mick då den har redigt KASS batteritid...

Är någon sugen på att spela någon gång så lägg till mig på psn!

Ish
Ish
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 252

Lånar tråden lite.. Jag har inte spelat sen November förra året. Sen installerade jag det idag. Samma dator med bättre GPU's. SATAN vad det laggar! Jag låg på 50-70 fps med 5870 förra året. Nu sitter jag på 6970 CF å det är precis som att de gjort spelet sämre! Ligger mellan 10 och 150 fps om man säger så.. Grafikinställningarna verkar inte påverka heller. Har de inget vettigt CF stöd eller?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 574 medlemmar online. 73 foruminlägg har postats idag.

FZ