Nytt Gamemode i BF:BC2 till Xbox/Ps3

Medlem
Nytt Gamemode i BF:BC2 till Xbox/Ps3

Den officiella bfbloggen hälsar att dom kommer släppa ett nytt Co-op Gamemode till konsollerna, där du och 3 polare slåss mot AI gubbar.

Teaser


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Så vi som har PC versionen får alltså inget? Humph, surt sa räven när han bet i rönnbären.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Det kommer till PC såsmåningom, men alvarligt talat kunde jag inte bry mig mindre. Varför skulle man vilja köra mot korkade bottar?

Medlem
Skrivet av Kinne:

Varför skulle man vilja köra mot korkade bottar?

Ja varför skulle man vilja köra co-op mot botar, det kan ju ingen vilja, se bara på L4D, det e ju ingen som spela... hang on..

Horde mode i GoW 2 då? -Jasså, nähä, det var folk som spelade det med...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Kinne:

Varför skulle man vilja köra mot korkade bottar?

Ja varför skulle man vilja köra co-op mot botar, det kan ju ingen vilja, se bara på L4D, det e ju ingen som spela... hang on..

Horde mode i GoW 2 då? -Jasså, nähä, det var folk som spelade det med...

Jag öppnade munnen lite för snabbt, trodde det va helt vanliga rush fast mot bottar men det va ju inte riktigt sant.
Dock är jag personligen inte ett dugg intresserad. Men så tycker jag inte singleplayer eller L4D co-op är speciellt kul heller.

Männskligt motstånd FTW!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Kinne:

Varför skulle man vilja köra mot korkade bottar?

Ja varför skulle man vilja köra co-op mot botar, det kan ju ingen vilja, se bara på L4D, det e ju ingen som spela... hang on..

Horde mode i GoW 2 då? -Jasså, nähä, det var folk som spelade det med...

Kör jag hellre coop mot riktiga motståndare, mot riktiga människor...

Och what about PC lixom...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar